rezonacie od 1700ot

Poslaťod sparco gti » 17 Okt 10, 21:36:24

presne tak rezonacia je od vtedy uz ako som auto kupil,este uvazujem ci nemam vysypany kat :roll:
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 17 Okt 10, 21:40:45

tak už len zabezpečím niekoho na to, aby ho vydrbal. škoda, že to nevedel nik správiť, ked si bol u ma :-(
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sparco gti » 17 Okt 10, 21:43:41

cez tyzden idem menit vlnovec,a zadne brzdy, tak ho odrazu dam off :grr
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 17 Okt 10, 21:47:22

tak potom fajn :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod fero » 18 Okt 10, 19:49:11

mne to robilo ked som namontoval nerezovu prvu cast vyfuku bez kat. a vyfuk bol trochu skrizovany,t.j. nebol volne zaveseny v gumenych drziakoch.

fero 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 05 Sep 10, 11:58:22

Poslaťod sparco gti » 17 Nov 10, 16:05:30

takze silenbloky motora vymene,vlnovec vymeneny a zavada stale vsimol som si ze to rezonuje na kazdej rychlosti a od 1700 otaciek a vyssie,na volnobehu ked mu pridam tak nic nerezonuje auto nevybruje vobec chod motora na volnobehu je klidny proste to roby iba ked je motor v zatazi, niekedy sa stane ze to nerezonuje vobec a zas niekedy ked jazdim co to da tak sa ta rezonacia zas vrati ide ma stoho jeb..ut :twisted: a ked vypnem motor a nemam zoslapnutu spojku tak pocut neake kovove zvuky :nnnn
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod jeffo-28 » 17 Nov 10, 18:27:41

cau nemozu to robit vnutorne hom. klby na polo .

jeffo-28 


 
Príspevky: 21
Registrovaný: 08 Sep 10, 10:24:48

Poslaťod sparco gti » 17 Nov 10, 18:51:55

homo klby som menil ale vonkajsie a na vnutorne som sa nedival ako zistim ze su v pi..i tie vnutorne ked som skusal zatlacit s poloosou do smeru prevodovky tak na obydvoch poloosach bola vola asi 0,5mm.no neviem :|
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod jeffo-28 » 17 Nov 10, 20:30:15

bolo mi povedane ze dolava alebo doprava teda k prevodovke sa moze pohybovat ale ze dopredu alebo dozadu to ze nie mne sa to tiez pohybuje aj aj a trasie mi celým autom ked idem cca nad 120 km tak neviem

jeffo-28 


 
Príspevky: 21
Registrovaný: 08 Sep 10, 10:24:48

Poslaťod sparco gti » 17 Nov 10, 20:38:18

ja som myslel tak ze tu poloosu zatlacim do prevodovky a potom zas vytiahnem
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod freeride1.9 » 17 Nov 10, 22:29:47

ja som mal tiež rozsypaný vnutorný klb, ale triaslo to len pri akcelerácii, ked som šiel 120 a udržoval rýchlosť tak netriaslo.. chybný klb som zistil tak, že som zdvihol jednu stranu, nastartoval, dal trojku, a bolo vidiet ako tá poloos lieta..

freeride1.9 


 

Poslaťod sparco gti » 02 Jan 11, 20:08:26

takze hosi maly ste pravdu je to dvojhmotny zotrvacnik aj tak sa divim ze tolko dlho vydrzal ma zasebou 330tkm, zo zaciatku to bolo take jemne chvenie a rezonacie, no teraz sa uz stym neda pomaly jazdit :x tak musim zhanat bud dvojhmotu sachs a lamelu preoblozit HDS alebo jednohmota ale zas sa bojim aby som stej jednohmoty nebol sklamany vsade pisu ze auto pride o komfort.ale zas mozem zohnat dvojhmotnu sadu sachs v cene jednohmoty :roll:
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 02 Jan 11, 21:19:49

dvojhmota vždy vydrží menej ako jednohmota.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sparco gti » 03 Jan 11, 21:48:02

hej hej to viem ale zas chcem zachovat komfort takze asi pojde dvojhmota s HDS 8-)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod dr.risko » 06 Jan 11, 12:46:54

tak s tou jednohmotou to zase az take strasne nieje... Motor je roska hlucnejsi a troska viac ho citit pri rozbehu a v nizsich otackach ... Za beznej jazdy 90km/h je uplne jedno ci je to dvojhmota alebo jednohmota. Ale ked uz davas dvojhmotu tak odporucam ti ten motor moc nepodtacat a netlakovat mu uz pri 1500rpm inak si mozes setrit uz na novy
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 24 hostia

cron