Egr ventil

Poslaťod Alpiners2 » 18 Jún 10, 11:06:34

na dotaz jedného člena zakladám túto tému aby bolo trošku jasnejšie ako funguje egr ventil, a či ho odstaviť alebo nie.

takto vyzerá riadiaca mapa egr v ecu:
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Alpiners2 » 18 Jún 10, 11:09:28

pri plnej záťaži je egr zatvorený v celom rozsahu otáčok. pri polovičnej záťaži to vidno pekne na mape ako sa otvára a zatvára.
za pozitíva by som dal: čistejšie sanie, trochu lepší nástup turba v nižších otáčkach.
za negatíva by som dal: viac počuť turbo na voľnobehu, v zime sa motor dosť dlhšie zohrieva.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod karol » 18 Jún 10, 13:48:16

ja poznam len pozityva! ;)
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod TunnerDT » 18 Jún 10, 21:14:21

Jato mám už zavreté..jeto bomba nemusím každyý mesiac čistiť ten brajgell..

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod sparco gti » 19 Jún 10, 13:47:01

Ja som to tiez odstavil ale cez vag na najvisiu hodnotu a pocit? lepsi nabeh turba od spodu,viac pocut turbo a chod motora je taky o 30% tichsi.osobne si myslil egr off!!!!
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod laura » 21 Jún 10, 12:09:32

tuto temu zalozil Igor koli mne...dakujem...na fore eubazaru som dost podrobne popisal aj zaslepenie aj svoje poznatky po zaslepeni...vsetko je OK, len to turbo a jeho popiskovanie ma trosku naplasilo, pred zaslepenim nebolo pocut skoro vobec...ale hlavne na volnobehu a do 2000rpm za studena ho pocut ako sanitku...za tepla ohodne menej a nad 2000 skoro nie...vsetko je OK aj logy, tlaky,dymenie ziadne, atd...tak dufam, ze sa turbo neporuca...rozdiel v tlaku pred zaslepenim na volnobehu a po je cca 81 mbar...co je zanedbatelne, ved plyny nerecirkuluju, ale ide vsetko okolo turbiny von...tlaky v prevadzkovom rezime pod zatazou nemaju skoro ziadny rozdiel...ja som za zaslepenie curajucich egr-iek, najma VW koncernove motory to maju velke negativum...
VW Sharan Bussines Exclusive, 06/2005, AUY, 85kW, EGR off...

laura 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1
Registrovaný: 18 Jún 10, 11:38:43
Bydlisko: Levice

Poslaťod karol » 21 Jún 10, 21:45:26

ked odstavis EGR tak turbo urcite neposkodis a ani neurychlis jeho opotrebovanie, skor naopak. zivotnost turba zavysi od inych faktorov a EGR knim patri len ked je zapojene!
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod MMATES » 29 Jún 10, 13:01:52

Stači od EGR ventilu odpojit tu hadicku a je uz off????

MMATES 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 25
Registrovaný: 18 Jún 10, 23:49:48
Bydlisko: Čadca

Poslaťod Skoda » 29 Jún 10, 21:43:42

Na jakem aute?
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod MMATES » 30 Jún 10, 0:02:55

na VW Bore 85 KW PD

MMATES 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 25
Registrovaný: 18 Jún 10, 23:49:48
Bydlisko: Čadca

Poslaťod TDI tech » 30 Jún 10, 13:02:13

r.v.?

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod janosik93 » 30 Jún 10, 13:40:16

oidpoj, a čakaj čo sa stane :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod karol » 30 Jún 10, 13:59:21

minimalne by sa ti mala rozsvieti kontrolka motora ak to softom nevypnes
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod MMATES » 30 Jún 10, 17:37:36

TDI tech píše:r.v.?


ročnik 2000...ked ju odpojim a zaslepim ...uz som to aj tak videl..len vitiahli tu hadicku a ju zaslepili a hotovo..vtedy ze egr neotvara

MMATES 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 25
Registrovaný: 18 Jún 10, 23:49:48
Bydlisko: Čadca

Poslaťod Alpiners2 » 30 Jún 10, 17:56:52

ak je to ročník 2000 tak bez problémov. dáš záslepku a hotovo ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 7 hostia

cron