Egr ventil

Poslaťod sparco gti » 03 Júl 10, 11:02:23

caf hosi poterboval by som zohnat tuto chcipaciu klapku aj pouzitudneska mi prdla vnej ta posrata guma
1500294_1.jpg
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Skoda » 03 Júl 10, 13:00:32

:)
Naposledy upravil Skoda dňa 21 Jan 14, 22:33:53, celkovo upravené 1
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod a3anko » 08 Júl 10, 20:57:11

bubor: ak chces mam, sice opravovanu ale plne funcknu...teraz ti predpokladam blbo zdochyna auto...
Obrázok
Špeciálna starostlivosť o vozidlá,dekarbonizácia motorov BG Care, 100% výmena náplne v automate a DSG, posilňovačoch riadenia, ošetrenie klimy a chladiaceho systému, VDCS profi... http://www.dekarbo.sk

a3anko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 16
Registrovaný: 08 Júl 10, 20:35:24
Bydlisko: Lipt. Hradok

Poslaťod dr.risko » 27 Júl 10, 10:47:46

Ja by som len dodal ze je dolezite spravne vytesnit priruby po zaslepeni. Finalne riesenie zaslepenia na 1,9TDi bol 0,5mm medeny plech a z ochoch stran teflonove tesnenie o hrukbe nejakej desatiny milimetra. To teflonove tesnenie som strihal z velkeho vrstveneho teflonoveho platu - jedna sa o priemyselnu zalezitost a tak kde ho zohnat to vam zial neporadim. Akurat radim len tolko ze sa to musi vytesnit.
BTW okrem toho ze ho mam zaslepeny je aj cez soft vypnuty a na to aby bol 100% off teda nestaci len vytiahnut podtlakove vedenie ovladania egr pretoze ten uzaver co tam je tesni len asi prvych 1000km. No ale na druhu stranu da sa to povazovat za najjednoduchsie riesenie ktore vsak bude nic platne u novsich aut.
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod sparco gti » 28 Júl 10, 20:25:13

no zdochyna na to ze trochu zatrasie motorom uz som si na to pomaly zvikol ale mam v plane davat ze egr cely vyhodim a dal by som tam egr pipe cisto holu ruru s vystupom na na barometer turba ale mozem mi poslat v sz kolko by si za nu chcel ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod lavega » 31 Dec 13, 0:03:36

Dnes som menil oej a skoro ma trafil šlak! Celý blok motora bol zasraty od oleja, aj som sa zlakol ale po skumaní som zistil že to vyteká niekde od EGR ventilu. Tak uvažujem nad zaslepením. Stačí to vypnúť softwarovo alebo aj mechanicky dať zaslepku? Mam Galaxy II 2005.

lavega 


 
Príspevky: 43
Registrovaný: 19 Sep 12, 9:31:44
Bydlisko: Štúrovo

Poslaťod janosik93 » 31 Dec 13, 9:53:23

nie, nestačí to len zaslepiť. treba cely ventil prerobiť, aby to netieklo . v celku pekna habaďura to je :nnnn . robil som to x krat. foto som nerobil , nebol čas
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod mato12789 » 18 Jan 14, 14:41:57

janosik a jak si to prerabal?

mato12789 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 03 Sep 12, 21:56:01
Bydlisko: bystre

Poslaťod janosik93 » 18 Jan 14, 16:54:37

rozoberieš vrchnak, vyberieš čreva s neho, namiesto tyčky skrutka , dole zaslepky a ideš :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod aloevera33 » 24 Aug 14, 20:34:39

Nazdar.Prosim o radu.Mám zaslepeny Egr a po cc 200km mám za egr v trubke olej.Je to normalné?Ak je zaslepeny egr správne,vo vnutri ma byt tá klapka zatvorená? Galaxy 1,9 85kw rv.2001

aloevera33 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 05 Mar 14, 21:27:09
Bydlisko: Veľké Kapušany

Poslaťod sparco gti » 25 Aug 14, 10:15:46

ja som toho nazoru radsej nehat egr on raz za 2 roky vycistit a ides dalej ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod roman555 » 13 Okt 15, 10:48:48

Pekný deň
Dnes som si pozeral cez počítač autíčko VW Golf 5 BLS r. 2008 a našiel som toto :mm :

Stav Readiness: 00000000 00000110 11100000 11100000
Stav kontrolky závad: Kontrolka závad VYP
Souhrnné komponenty: OK
Palivový systém: OK
Recirkulace výfukových plynů: Selhalo nebo nekompletní
Číslo EOBD chybových kódů: 0

Je to normálne?
Cez základné nastavenie kanál 3 podľa VIS som mal hodnoty v norme.
Ďakujem za rady.

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

Poslaťod roman555 » 14 Okt 15, 19:51:35

Nikto nic ? :?:

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

Poslaťod janosik93 » 14 Okt 15, 21:08:09

ak nemaš problem, nerieš :-)
nedal si tu cely vypis, chýba mi tam nejyk chybový kod
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod roman555 » 15 Okt 15, 8:47:15

Chybovy kod nie je ziadny. :ugeek:

roman555 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 16 Jan 14, 11:37:38
Bydlisko: Detva

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron