Stránka 1 z 3

Egr ventil

PoslaťNapísal: 18 Jún 10, 11:06:34
od Alpiners2
na dotaz jedného člena zakladám túto tému aby bolo trošku jasnejšie ako funguje egr ventil, a či ho odstaviť alebo nie.

takto vyzerá riadiaca mapa egr v ecu:

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 18 Jún 10, 11:09:28
od Alpiners2
pri plnej záťaži je egr zatvorený v celom rozsahu otáčok. pri polovičnej záťaži to vidno pekne na mape ako sa otvára a zatvára.
za pozitíva by som dal: čistejšie sanie, trochu lepší nástup turba v nižších otáčkach.
za negatíva by som dal: viac počuť turbo na voľnobehu, v zime sa motor dosť dlhšie zohrieva.

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 18 Jún 10, 13:48:16
od karol
ja poznam len pozityva! ;)

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 18 Jún 10, 21:14:21
od TunnerDT
Jato mám už zavreté..jeto bomba nemusím každyý mesiac čistiť ten brajgell..

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 19 Jún 10, 13:47:01
od sparco gti
Ja som to tiez odstavil ale cez vag na najvisiu hodnotu a pocit? lepsi nabeh turba od spodu,viac pocut turbo a chod motora je taky o 30% tichsi.osobne si myslil egr off!!!!

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 12:09:32
od laura
tuto temu zalozil Igor koli mne...dakujem...na fore eubazaru som dost podrobne popisal aj zaslepenie aj svoje poznatky po zaslepeni...vsetko je OK, len to turbo a jeho popiskovanie ma trosku naplasilo, pred zaslepenim nebolo pocut skoro vobec...ale hlavne na volnobehu a do 2000rpm za studena ho pocut ako sanitku...za tepla ohodne menej a nad 2000 skoro nie...vsetko je OK aj logy, tlaky,dymenie ziadne, atd...tak dufam, ze sa turbo neporuca...rozdiel v tlaku pred zaslepenim na volnobehu a po je cca 81 mbar...co je zanedbatelne, ved plyny nerecirkuluju, ale ide vsetko okolo turbiny von...tlaky v prevadzkovom rezime pod zatazou nemaju skoro ziadny rozdiel...ja som za zaslepenie curajucich egr-iek, najma VW koncernove motory to maju velke negativum...

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 21:45:26
od karol
ked odstavis EGR tak turbo urcite neposkodis a ani neurychlis jeho opotrebovanie, skor naopak. zivotnost turba zavysi od inych faktorov a EGR knim patri len ked je zapojene!

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 29 Jún 10, 13:01:52
od MMATES
Stači od EGR ventilu odpojit tu hadicku a je uz off????

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 29 Jún 10, 21:43:42
od Skoda
Na jakem aute?

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 0:02:55
od MMATES
na VW Bore 85 KW PD

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 13:02:13
od TDI tech
r.v.?

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 13:40:16
od janosik93
oidpoj, a čakaj čo sa stane :-)

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 13:59:21
od karol
minimalne by sa ti mala rozsvieti kontrolka motora ak to softom nevypnes

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 17:37:36
od MMATES
TDI tech píše:r.v.?


ročnik 2000...ked ju odpojim a zaslepim ...uz som to aj tak videl..len vitiahli tu hadicku a ju zaslepili a hotovo..vtedy ze egr neotvara

Re: Egr ventil

PoslaťNapísal: 30 Jún 10, 17:56:52
od Alpiners2
ak je to ročník 2000 tak bez problémov. dáš záslepku a hotovo ;)