škoda octávia 1,9tdi alh

Poslaťod TDI tech » 23 Jún 10, 11:04:54

Ked je limiter nastaveny 980mBar tak to nudzaku spadnut musi. Nechapem. Ten soft si tam hodil origo z ineho ALH, alebo si iba ten povodny (zle upraveny soft) vratil na povodne hodnoty? A kukni este co ukazuje snimac atmosferickeho tlaku (kanal10, pole2).

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod janosik93 » 23 Jún 10, 11:16:25

nestalo sa mi, zebz bola vadna kabelaz. skusis to jednoducho Vagom a pocuvas, ci ti cvaka vemtil, alebo namiesto neho napoj malu ziarovku a pust test vo vagu.
moze byt vadna i RJ motora....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 23 Jún 10, 11:23:13

dával som tam aj origo soft a robilo to to isté. už mi to pripadá ako keby do n75 išiel stále prúd a kôli tomu to robí.
nič, premeriam to a budeme múdrejší
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 23 Jún 10, 12:17:39

v else alebo v tych priruckach co som ti dal, najdes kde na konektore rj je n75. keby si nevedel, strcim tu obrazok
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod TDI tech » 23 Jún 10, 13:38:45

Alpiners2 píše:dával som tam aj origo soft a robilo to to isté. už mi to pripadá ako keby do n75 išiel stále prúd a kôli tomu to robí.
nič, premeriam to a budeme múdrejší


Keby k nemu neisiel prud tak by ho neotvorilo a regulacia by ostala otvorena.

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod Alpiners2 » 23 Jún 10, 14:00:00

tak to doplním. volal mi chalanisko nedávno. mal to pichnuté na diagnostike a bol to prebehnúť.
podľa vagu to tlačí iba 1bar, je tam externý budík ten ukazuje 2bary.
skúsil to aj s druhým čidlom a diag ukázala iba 1bar, ale budík zas 2bar.

to by vysvetlovalo prečo to nespadne do núdzového režimu. ale prečo senzor zaznamená len 1bar?
to turbo tlačí v reále naozaj 2 bary lebo behom mesiaca rozdrapilo 2turbá :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 23 Jún 10, 16:55:47

žeby vadna RJ motora?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod TDI tech » 23 Jún 10, 21:56:12

Vies co sprav este raz logy a daj ich na net. Kukneme a uvidime. To ze by boli dva cidla vadne sa mi nezda. A cidlo je tam spravne? Napis katalogove cislo toho cidla. Je to naozaj cudne ako sa to sprava.

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod Alpiners2 » 23 Jún 10, 22:18:01

auto mi donesú v nedeľu lebo nestíham nič. tak v nedeľu nahodím logy. celé je to záhada. ešte som sa s tým nestretol :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod netopier » 30 Jún 10, 15:32:37

no co vyriesilo sa?

netopier 


 

Poslaťod Alpiners2 » 30 Jún 10, 15:54:49

ešte neprišiel :lol:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod miro22 » 01 Aug 10, 0:57:38

je jasne, ze to bude regulaciou turba.. kablami iste nie(ak tam ide tvrda kostra namiesto PWM pulzov, tak ecu. ale to sa da zistit testom akcnych clenov). este som to sice nezazil, ale moze to byt aj vyssim podtlakom(podtlakova vyveva), alebo niecim podobnym.. ajtak si typnem na n75 alebo pridrete turbo. neexistuje poriadne stare turbo, pokial ho nespravis poriadne. to s tym pridieranim za tepla je pravda. zhyna sa do urcitej miery platna pod variab lopatkami. ak je to posahane, staci aj par stotin mm a uz sa pridieraju koli teplu. porobit turbo a skusit znovu.

inak si teraz spominam pri editt, ze som mal raz podobny prob, robila to ecu a stacilo viac krat za sebou zadat v prisposobeni 000. nestacilo iba 1 krat !!! asi aj odpojit baterku bolo treba. nejak asi zblbol procak. nevedel som dostat tlak pod kontrolu.. skus aj toto.. sa mi zda, ze akcne cleny na 75ku nesli poriadne ked mu drbalo.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod zimna21 » 04 Okt 10, 18:19:03

ja som raz cital jeden prispevok, bolo to davno a uz neviem na akom fore, islo o golf4, problem bol rovnaky, ale tam to padalo do nudze, auto bolo po nehode a majster tam dal predny naraznik z benzinovej verzie a ic nebol chladeny, turbo sa islo zblaznit :?: po vymene naraznika vsetko o.k.
ŠKODA OCTAVIA 1.9TDI ALH, ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI BKD, SUBARU IMPREZA GT TURBO LPG

zimna21 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 29 Sep 10, 19:54:06
Bydlisko: kosice

Poslaťod Alpiners2 » 04 Okt 10, 22:39:28

tá octávia je už poriešená. to je tá do ktorej som montoval to gt20 popísané v druhej téme. naozaj neviem čím to bolo, ale po montáži druhého turba sa to začalo správať normálne.

baterka bola odpojená, možno bol problém ten čo popisoval miro, možno bol problém v turbe.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod nopo » 31 Okt 10, 22:26:17

Zdravim, chcel by som prispiet mojim prispevkom
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 8d49cede0f , kde som opravoval 81 kW octaviu.
Je tam aj LOG z VAG-u po oprave. Motor slape ako novy.

Tie teorie o naklanani lopatiek v turbe sa nedaju citat ako to tu stale citam niekde po fore. To tahlo z tej podtlakovej banky na turbe otvara a zatvara obtokovy ventil ktory odklana vyfukove plyny po dosiahnuti predpisaneho tlaku v sacom potrubi. Ak ten ventil neodkloni tie vyfukove plyny, turbo tlaci dalej na maximum a po prekroceni max. povoleneho tlaku /2.5bar/ v sacom potrubi, RJ motora "nahodi" nudzovy rezim. Vypnutim a zapnutim zapalovania sa nudzovy rezim odstrani. Ale iba na kratko :-(.

Pozdravujem tymto "internetovych odbornikov".

A aby som nezabudol na 99% vas nudzovy rezim nesposobuje ventil N75, ktory vam vypise diagnostika, a cize usetrite ked ho nebudete menit pretoze chyba je inde.
Naposledy upravil nopo dňa 31 Okt 10, 22:37:09, celkovo upravené 1

nopo 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 31 Okt 10, 22:15:37

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia

cron