škoda octávia 1,9tdi alh

Poslaťod nopo » 31 Okt 10, 22:36:01

Octavi 1.9 TDi 81 kW.

Problem: Dymivost, nizky vykon, nad 3000 ot pri zatazi padne do nudzoveho rezimu. Spotreba 12,5 litra na 100 km.

Vady: Unik stlaceneho vzduchu cez prederaveny chladic vzduchu, predrete podtlakove hadicky, derava membrana v podlakovej banke na turbe

Oprava:
Vymena intercooleru
Vymena podtlakovych hadiciek - kompletne
Vymena podtlakovej banky na turbe
Vymena ventilu N75
Vycistenie potrubia a podtlakoveho ventilu EGR

Vysledok:
Dymivost v norme /na oko/ , vykon v norme /do 3000 ot/
Diagnostikou pocas jazdy z 1500 ot, na 3. stupen, plyn na podlahu, som nameral stale vysoky tlak v sacom potrubi a nad 2550 mbar to RJ motora hodi do nudzoveho rezimu / problem pretrvava stale /.

Dalsi krok:
Demontáž turba, kontrola vole hriadelky / v norme /
Ultrazvukove cistenie vnutra turba,nastavenie podtlakovej regulacie a vyvazenie v odbornom servise.

Vysledok:
VSETKO V PORIADKU !!!!!!!! Nameral som maximum 2250 mbar. Ziaden nudzovy rezim, plynuly tah v celom spektre otacok. Spotreba klesla na 6 l/100km a to len pocas skusobnej jazdy. Cize musi to ist este nizsie.

Namerane hodnoty cez VAG
Obrázok

nopo 


 
Príspevky: 2
Registrovaný: 31 Okt 10, 22:15:37

Poslaťod Alpiners2 » 31 Okt 10, 22:53:04

nopo píše:
Tie teorie o naklanani lopatiek v turbe sa nedaju citat ako to tu stale citam niekde po fore. To tahlo z tej podtlakovej banky na turbe otvara a zatvara obtokovy ventil ktory odklana vyfukove plyny po dosiahnuti predpisaneho tlaku v sacom potrubi. Ak ten ventil neodkloni tie vyfukove plyny, turbo tlaci dalej na maximum a po prekroceni max. povoleneho tlaku /2.5bar/ v sacom potrubi, RJ motora "nahodi" nudzovy rezim. Vypnutim a zapnutim zapalovania sa nudzovy rezim odstrani. Ale iba na kratko :-(.

Pozdravujem tymto "internetovych odbornikov".


odfoť mi prosím ťa ten obtokový ventil vo variabilnom turbe, som zvedavý. ešte som tam nič také nevidel :opf?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod chiptuning » 01 Nov 10, 13:36:51

nopo píše:
Tie teorie o naklanani lopatiek v turbe sa nedaju citat ako to tu stale citam niekde po fore.
Pozdravujem tymto "internetovych odbornikov".

nejdrive si rozeber svoje auto a az budes vedet jak to funguje tak sem neco napis,i tvoje teorije o funkcnosti r.j. ohledne padani do nouzaku neni spravna , jen pro tve info nouzovy rezim muze nastat pri prekroceni a i nedosazeni momentalni pozadovane hodnoty tlaku turba o danou hodnotu a jeste je to dane jistou dobou kterou ta diference trva
takze jak to rikal lenin ucit se,ucit se,ucit se a mel v tom pravdu :kk/

p.s.jedina omluva by pro tebe byla ,kdyby jsi si koupil oktavii v de a byla to 66kw/ s btokovym turbem / s chipem a prepsanim vykonu na 81kw v technickem prukazu , protoze to je jedina moznost jak mit na oktavii 81kw obtokove turbo :opf?
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod Alpiners2 » 01 Nov 10, 16:50:46

ako nosia mi kadejaké autá ale ešte som sa nestretol aby bol naraz deravý íc, predraté hadičky, zlá n75, zlá podtlakovka a ešte aj zaseknutá variabilita. to je možné len v servise :grr
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron