škoda octávia 1,9tdi alh

Poslaťod Alpiners2 » 19 Jún 10, 13:47:52

došiel chalan s octavkou kôli blbému chipu, turbo tlačilo 2bary.
prerobil som soft na origo hodnoty, tlak turba znovu 2bary.
nahral som origo soft a tlak turba 2bary.

čidlo plniaceho tlaku je ok, skúšalo sa dať aj z druhého auta.
ventil n75 je vymenený.
podtlakové hadičky sú zapojené dobre.
podtlakovka na turbe je nová, regulácia nastavená, variabilita behá bez problémov.

stretol sa už niekto s takýmto problémom? už netuším kde je problém, a ani do núdzového režimu to nepadne a popritom prekračuje plniaci tlak o 1bar. :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod sparco gti » 19 Jún 10, 13:58:03

pozri na tento log kolko turbo tlaci ale tu je problem z regulaciou turba pridrene lopatky :roll: http://leteckaposta.cz/219389097
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod karol » 19 Jún 10, 14:05:41

co by som ja dal za dva bary! :-L
a pozeras to cez diag alebo budikom?
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod Alpiners2 » 19 Jún 10, 14:07:42

no v tom logu zatlačí max 1,56. ale na tomto 2bary.
asi premeriame kábeláž k ventilu n75. iné ma nenapadá
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 19 Jún 10, 18:51:35

odskušaj ho diagnostikou, myslim N75, je tam test
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 19 Jún 10, 19:11:31

tlak podľa budíku :cry:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 19 Jún 10, 19:17:35

skus ten test, ked sa spojiš s RJ motora, je tam test v rozsirenych hodnotach... vieš kde myslim? si teraz presne nespominam na nazov ikony :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 19 Jún 10, 19:30:40

pozriem ešte to, už len v kábeláži môže byť chyba...
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod mariob » 20 Jún 10, 10:31:31

Alpiners2 píše:došiel chalan s octavkou kôli blbému chipu, turbo tlačilo 2bary.
prerobil som soft na origo hodnoty, tlak turba znovu 2bary.
nahral som origo soft a tlak turba 2bary.

čidlo plniaceho tlaku je ok, skúšalo sa dať aj z druhého auta.
ventil n75 je vymenený.
podtlakové hadičky sú zapojené dobre.
podtlakovka na turbe je nová, regulácia nastavená, variabilita behá bez problémov.

stretol sa už niekto s takýmto problémom? už netuším kde je problém, a ani do núdzového režimu to nepadne a popritom prekračuje plniaci tlak o 1bar. :roll:


No tak ja mam presne takyto problem, uz dva mesiace, ale mne to pada do nudzaku. Vsetko skontrolovane, vycistene, tiez mi to tlaci jak svina.
PASSAT 2001 96kW AVF

mariob 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 20 Jún 10, 10:27:29

Poslaťod Alpiners2 » 20 Jún 10, 10:46:08

koľko ti to tlačí? pri 1,6bar by na 96kw už mal byť núdzový
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod 3copsi3 » 22 Jún 10, 10:28:28

tiez som mal problem asi 2 mesiace tiez mi to tlacilo 2 bari je to auto g3 tdi turbo gt1749va geometria chodila lahucko banka ok vsetko ok a stale to tlacilo 2 bari ale padalo to nudzaku ked som to podrzal na 2 baroch dlksie, zavada bola ze pri zohriati turba sa pridierala geometria a to len za tepla ked turbo troska ochladlo tak geometria isla lahucko. Vycistil som riadne turbo podlozil a dalsie 2 roky som mal pokoj.
VW golf 3 tdi mooore smoke, P5o2, hlava 12mm, turbo gt1749va momentalne gt1749v, sanie pd13o, obrie sanie, vyfuk 55mm rura do predu do zadu, velky coooler, spojka jednohmota +vr6 pritlacak, soft by DRAPEK

3copsi3 


 
Príspevky: 15
Registrovaný: 14 Jún 10, 15:09:31

Poslaťod Alpiners2 » 22 Jún 10, 10:34:08

hmm, tu je momentálne tretie turbo. predchádzajúce dva rozdrapilo kôli tomu vysokému tlaku. takže v tomto prípade musím hľadať chybu ďalej. napíšem potom kde bol problém
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod 3copsi3 » 22 Jún 10, 10:40:56

fuuu takze problem ventil n75 no daj vediet potom co a ako to dopadlo :grr
VW golf 3 tdi mooore smoke, P5o2, hlava 12mm, turbo gt1749va momentalne gt1749v, sanie pd13o, obrie sanie, vyfuk 55mm rura do predu do zadu, velky coooler, spojka jednohmota +vr6 pritlacak, soft by DRAPEK

3copsi3 


 
Príspevky: 15
Registrovaný: 14 Jún 10, 15:09:31

Poslaťod TDI tech » 23 Jún 10, 10:31:11

Alpiners2 píše:no v tom logu zatlačí max 1,56. ale na tomto 2bary.
asi premeriame kábeláž k ventilu n75. iné ma nenapadá


Nekukal som log. Mam to chapat tak ze aj poziadavka v tom prvom softe bola 2Bar. A tych 2Bar je absolutna alebo relativna hodnota? Skus mrknut ci sa nezasekuje supatko v N75 ventile. Pretoze ked regulacia chodi OK, N75 je OK, tak 2Bary nesmie dosahovat ani vo spickach. Skus odpojit a zaslepit hadicku od actuatora, aby lopatky ostali furt otvorene a pomeraj to externym budikom, pretoze VAG-COM zobrazuje MAP iba do max. 2601mBar absolutnej hodnoty. Budes aspon mudrejsi. Ale vidim to na ten N75

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod Alpiners2 » 23 Jún 10, 10:56:39

podtlakovú hadičku som odpojil, aby lopatky ostali stále otvorené. vtedy v špičke zatlačilo 0,5bar - zmerané budíkom.
po zapojení podtlakovky to tlačí 2bary - s atmosférou 3.
regulácia behá lahúčko, dorazy sú ok.
n75 bol vymenený za nový a robí to isté.

takže chyba už len niekde v kábeláži, pretože v ecu sú limitery nastavené na 0,98 bar, a turbomapa je tiež nastavená na 0,98bar.

záhada je prečo to nespadne do núdzového režimu, map senzor je ok :roll:
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia

cron