od chiptuning » 10 Feb 11, 12:15:20
v prvni rade je si treba uvedomit kdy jednotka uvede sama sebe do nouzoveho rezimu , je to bud pri nedosazeni pozadovaneho tlaku tur. a nebo pri prekroceni poadavku to jsou dve rozdilne moznosti , ale dost podstatne pro dalsi odstranovani priciny
1. pri nedosazeni je to tak , ze jestlize jednotka rozpozna rozdil mezi pozadovanym tlakem a skutecnym vetsi jak -300mb a tento rozdil trva dele jak zhruba 7-8sec tak prechazi do nouzoveho rezimu , v tomto pripade jsou vetsinou vetsinou zpuchrele hadicky u N75 nebo derave / prokousle od nejake maus apod. / praskly zasobnik podtlaku,a nebo vadny N75
2. pri prekroceni je to tak , ze jestlize jednotka rozpozna prekroceni skutecne hodnoty tlaku oproti pozadavku v jednotce o vice jak 400mb a opet tento rozdil trva dele jak 7-8sec tak opet sama sebe uvadi do nouzoveho rezimu , v tomto pripade to vetsinou je zatuhla regulace naklapeni lopatek , vyjimecne N75 nebo vaha vzduchu / u natunenych vozu pri nevhodne uprave muze dojit ke stavu , ze je tam tolik paliva , ze turbo neni schopne odregulovat a take prefukuje /
vseobecne plati , ze zatuhnou lopatky u vozu se kterymi se jezdi mene a nevytaci se /napr nim jezdi deda nakoupit jednou za tyden a radi uz v 1200 ot a celkove neprekroci 2000ot - u takoveho auta jsou na 100procen zatuhly lopatky/dalsi problem je kdyz auto delsi dobu stoji 3mes , pul roku a take to muze zatuhnout .
v podstate pocet km na to nema az takovy vliv , ale spis styl jizdy , cistil jsem turba u aut co meli 38,47 tisic a vi o autech co maji pres 300tisic regulace je v poradku
.....
www.dragpower.cz