núdzový režim

Poslaťod janosik93 » 10 Feb 11, 1:14:47

vytváram tu tému pre núdzový režim a problémy okolo tohto. píšte prosím sem.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod peter » 10 Feb 11, 11:49:03

dobry posim o radu mam octaviu 2 2.0tdi 05 bkd hadze ho do nudzoveho rezimu pri 2500 3000 ot zacalo to vypisovanim na budikoch emise auto do dilne diag pise chyba n75 vysoky tlak 2,6 bolo mi povedane ze je zanesene turbo je to mozne nabehane ma 220 t vymenil som snimac tlaku auto bolo havarovane doteraz chodilo dakujem

peter 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 28 Sep 10, 21:47:54

Poslaťod chiptuning » 10 Feb 11, 12:15:20

v prvni rade je si treba uvedomit kdy jednotka uvede sama sebe do nouzoveho rezimu , je to bud pri nedosazeni pozadovaneho tlaku tur. a nebo pri prekroceni poadavku to jsou dve rozdilne moznosti , ale dost podstatne pro dalsi odstranovani priciny
1. pri nedosazeni je to tak , ze jestlize jednotka rozpozna rozdil mezi pozadovanym tlakem a skutecnym vetsi jak -300mb a tento rozdil trva dele jak zhruba 7-8sec tak prechazi do nouzoveho rezimu , v tomto pripade jsou vetsinou vetsinou zpuchrele hadicky u N75 nebo derave / prokousle od nejake maus apod. / praskly zasobnik podtlaku,a nebo vadny N75
2. pri prekroceni je to tak , ze jestlize jednotka rozpozna prekroceni skutecne hodnoty tlaku oproti pozadavku v jednotce o vice jak 400mb a opet tento rozdil trva dele jak 7-8sec tak opet sama sebe uvadi do nouzoveho rezimu , v tomto pripade to vetsinou je zatuhla regulace naklapeni lopatek , vyjimecne N75 nebo vaha vzduchu / u natunenych vozu pri nevhodne uprave muze dojit ke stavu , ze je tam tolik paliva , ze turbo neni schopne odregulovat a take prefukuje /
vseobecne plati , ze zatuhnou lopatky u vozu se kterymi se jezdi mene a nevytaci se /napr nim jezdi deda nakoupit jednou za tyden a radi uz v 1200 ot a celkove neprekroci 2000ot - u takoveho auta jsou na 100procen zatuhly lopatky/dalsi problem je kdyz auto delsi dobu stoji 3mes , pul roku a take to muze zatuhnout .
v podstate pocet km na to nema az takovy vliv , ale spis styl jizdy , cistil jsem turba u aut co meli 38,47 tisic a vi o autech co maji pres 300tisic regulace je v poradku
Obrázok ..... www.dragpower.cz

chiptuning 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 231
Registrovaný: 06 Okt 10, 19:49:34
Bydlisko: Plzen

Poslaťod peter » 10 Feb 11, 14:14:52

dobry auto stalo u mna 4mesico predtym neviem ja auto nevytacam ale radim okolo 1800 2000 ot skusim to dat este nacitat a asi vycistim turbo este sa spitam cisti sa to ako octavia 1 dakujem

peter 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 28 Sep 10, 21:47:54

Poslaťod Breznew18 » 10 Feb 11, 15:33:40

treba pravidelne prevetravat auto :D obcas mu neuskodi tych 4 az 5 tisic :D
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod janosik93 » 10 Feb 11, 15:56:12

Ano, turba su tam podobne.....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod peter » 31 Mar 11, 23:34:15

zdravym mam stale problem s autom hadze do nudzoveho chcem oslovyt alpynersa potrebujem serioznu diagnostyku turba za jazdy som zo zvolena cislo tel alpynersa mam nedvyha nechcem otravovat ak sa bude dat moze odpovedat dakujem

peter 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 28 Sep 10, 21:47:54

Poslaťod dr.risko » 01 Apr 11, 0:27:06

peter píše:zdravym mam stale problem s autom hadze do nudzoveho chcem oslovyt alpynersa potrebujem serioznu diagnostyku turba za jazdy som zo zvolena cislo tel alpynersa mam nedvyha nechcem otravovat ak sa bude dat moze odpovedat dakujem


ahoj... vo Zvolene ti to napichem na vag aj ja... ozvi sa ked tak este som tu v piatok a potom zase az od pondelka... cislo na mna mas v sukromnej sprave
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod Alpiners2 » 01 Apr 11, 6:59:19

neviem či máš správne číslo, pokial viem tak som ti kontakt na seba nedával. risko ti spraví diagnostiku, zbytočne by si sa kôli tomu trepal do rs ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod peter » 01 Apr 11, 10:57:30

dakujem za odpoved cislo na alpiners som si zohnal od chlapika z detvy spojil som sa s dr riskom dakujem

peter 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 28 Sep 10, 21:47:54

Poslaťod dr.risko » 01 Apr 11, 23:15:55

turbo nieje zatuhnute... k regulacii dochadza ale na 5stupni to hadze tlak 2,6bar a regulacia ide do maxima... potrubie medzi podtlakovou bankou a ventilom je v poriadku, membrana je tak isto OK a ako som uz pisal regulacia ide lahko. Podtlakovy rozvadzac taktiez vraj bol skusany na vymenu iny a podtlak v systeme je OK.
Spicky po pridani su tam 2,6bar ale dokaze si to uregulovat na poziadavku 2,2baru uplne v pohode. Neviem ci je 2,2bar pre 2,0TDi seria. Problem je ale v tom ze si to ureguluje na pozadovany tlak na kazdom stupni ale na 5.stupni uz nie co je teda zahada... Tam tlak vystupi na 2,6baru v celom rozsahu otacok a regulacia sa moze aj posrat nic s tym nespravi.

Peto to tiahlo to nebude ja som nad tym premyslal ze inak by to neuregulovalo na kazdom stupni... Posli mi prosim ten mail do sukromnej spravy - poslem ti aspon logy.
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01

Poslaťod janosik93 » 01 Apr 11, 23:20:57

bude pridrhavať v jednom mieste regulacia. mal som presne taky isty jeden pripad, tiež špičky turbo sa mi zdalo, že ide lahučko, a predsa to bolo ono. pridrhavalo len tak v jednom mieste milimetrik .
tie logy daj sem... mrknem sa na ne...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod dr.risko » 02 Apr 11, 9:50:55

tak tu je ten log... prvy je s egr a druhy s palivom...
prvy stupen je 3.st druhy 4.st a potom 5.st ten je ale zatlaceny na plny kotol az na druhy krat kvoli useku kde to bolo testovane... v provom logu to padne do nudzaku v duhom uz nebolo cas drzat plny plyn ale padol by uz taktiez...
Treba si tam vsimnut ze na 3 a 4 to dokaze uregulovat.

http://www.uloz.to/8509109/log-octaviaii-peto-log1-csv
http://www.uloz.to/8509110/log-octaviaii-peto-log2-csv
Fabia 1,9TDi pd

dr.risko 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 141
Registrovaný: 24 Jún 10, 16:06:01


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 14 hostia

cron