Stránka 1 z 1

Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 20 Jún 10, 14:15:52
od Alpiners2
lopatky arl.JPG
dávam sem fotky čo robí vysoké egt (exhaust gas temperature) alebo po slovensky teplota výfukových plynov.
všimnite si ako sú zohnuté lopatky na variabilite turba.

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 20 Jún 10, 21:02:55
od janosik93
A to si z ktorého turba vytiahol?

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 12:04:56
od Skoda
Pise z ARL takze VB

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 12:21:16
od janosik93
to mi je jasne :-) len som hcel vedieť, že od kial sa to auto k nemu dostalo :-)

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 13:18:23
od Alpiners2
tam bolo šahané na dorazový červík atď. :grr

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 14:27:16
od sparco gti
takze toho cervika sa radsej nikdy nechytat ved vsak je to nastavene od vyroby? cital som ked sa stym cervikom potoci o pol otacky tak to pekne taha od spodu ale podla mojho nazoru to je vec kazdeho ci mu zalezi na turbe alebo nie. :lol:

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 17:14:08
od Skoda
Myslite ze za to muze to ze se hejbalo s tim cervikem?
Prosim o podrobnejsi vysvetleni,zajima me to.
DIKY

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 21 Jún 10, 21:41:49
od karol
pokial dobre viem, tak ked je velke turbo, tak sa tym cervikom toci ale len stvrt otacky, je to velmi citlive a podla mna aj dojst zbytocne. ked to raz vytocis tak ho uz aj tak drzis v otackach a ci nabieha pri 1900 alebo 2000rpm je uz asi jedno.

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 22 Jún 10, 7:30:10
od Alpiners2
červík bol vykrútený aj o 3-4 závity, tahlo na podtlakovke zohnuté. a tak dokopy z toho všetkého vznikli miesto variability takéto hokejky :lol:

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 22 Jún 10, 10:17:15
od Skoda
Silne uvazuju ze dam na moji O1 tu GT20.
A chtel by som trosku jeste privrit lopatky aby bralo vice od spodu.
Protoze gt 20 :o je uz dost velky turbo na moje upravy co zatim mam. :?
Poradte ma to cenu?
Nemuzu ho tim popravit? Jako je na obrazku vyse.

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 29 Okt 10, 8:59:24
od Slavo
Pozdravujem všetkých!
Jedna špekulácia k téme: nemôže podobný problém urýchliť (spôsobiť) zaslepenie EGR ventilu? Pokiaľ mi je známe prisávanie výfukových plynov do valca znižuje teplotu spaľovania vo valci (vplyvom menšieho obsahu kyslíka v nasávanom vzduchu).
Výhoda čistého sania pri zaslepennom EGR je pritom zrejmá.

Re: Vysoké egt a turbo

PoslaťNapísal: 29 Okt 10, 9:30:52
od Alpiners2
nie, zaslepenie egr ventilu ti takýto problém nespraví ;)