Vw Vento 1.9 TD AAZ Turbo problem

Poslaťod lukynes » 22 Feb 11, 23:52:22

zdravím chlapi ... skusal som sa pytat uz na viacerych forach ale nikde mi to neprinieslo ziadnu odpoved .... :| na mojom vente mam prirobeny väcsi IC ... a v hadiciach je olej ... nieje ho vela ale len taky film cierny .. vraveli ze je to v norme .. takze to ma az tak netrapi .. lenze hlinikovy slimak na turbe je taktiez cely od oleja a tak sa obavam ci mi nemozu pustat loziska alebo frkat olej do vyfuku ? minule som na cervenej turoval pred kamaratom , ktory stal s autom zamnou a ojebal som mu svetlo olejvymi bodkami .. :lol: ale len zopar je pravda ze mam sportovy vyfuk 2ruru vyhnutu hore ... je to uz naznak vady turba ? lopatky nemaju ziadnu volu .. turbo ma krasny tlak nevydava ziadne pazvuky a zabera skvele akurat ten olej... :/ diky za odpovede .... a este otazocka ... je lepsie mat IC zo skoro 3m dlhymi hadicami pokial sa dostane tlak z turba do sania ? alebo otocit vstup sania a akurat tam dat cca 15cm hadicu TURBO-SANIE ? (original to mma tusim tak ) Strasne dikyyy ..:) v zivote som nemal diesla a aj toho prveho mam len 2 tyzdne takze zhanam info ... ;)

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod janosik93 » 22 Feb 11, 23:58:21

kým všetko ide, neriešil by som to.
kolko ti to zožerie oleja od výmeny do výmeny?
z výfuku idu i mastne sadze, čiže by som to velmi neriešil....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 0:11:30

janosik93 píše:kým všetko ide, neriešil by som to.
kolko ti to zožerie oleja od výmeny do výmeny?
z výfuku idu i mastne sadze, čiže by som to velmi neriešil....

tak od vymeny do vymeny som to este nezistil nakolko mam auto 2 tyzdne .. ale predchadzajuci majitel menil olej pred 8000km(zistil som podla nalepky pod kapotou ) a olej je na ryske v norme ;) olej menim tento tyzden takze nenechavam tam osemtisicovy :D len ma stve ten olej na turbe ... :/

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod janosik93 » 23 Feb 11, 8:07:29

kusok oleja musí byť vždy v turbe. Ak nie od tzrba, tak sa tam dostanie z odvetrania klukovky...
A ty máš olej na vrchu turba?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Alpiners2 » 23 Feb 11, 8:33:27

cez odvetranie sa ti dostávajú do sania olejové výpary, takže v hadiciach a v ic budeš mať stále olejový film. ale tie olejové bodky na kamošovom aute čo stál za tebou už ok niesu. treba pozrieť akú má vôlu turbo.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 11:03:23

Alpiners2 píše:cez odvetranie sa ti dostávajú do sania olejové výpary, takže v hadiciach a v ic budeš mať stále olejový film. ale tie olejové bodky na kamošovom aute čo stál za tebou už ok niesu. treba pozrieť akú má vôlu turbo.

praveze turbo/lopatky nemaju ziadnu volu ... a ani vento nedymi ... iba trochu ak je studeny motor a ak je vonku taktiez zima ale to uz asi robi zrazanlivost vzduchu ....

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 11:14:21

janosik93 píše:kusok oleja musí byť vždy v turbe. Ak nie od tzrba, tak sa tam dostanie z odvetrania klukovky...
A ty máš olej na vrchu turba?
prikladam zopar fotiek aj s otazkami/popisom na nich ...
Turbo.JPG
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 11:15:29

lukynes píše:
janosik93 píše:kusok oleja musí byť vždy v turbe. Ak nie od tzrba, tak sa tam dostanie z odvetrania klukovky...
A ty máš olej na vrchu turba?
prikladam zopar fotiek aj s otazkami/popisom na nich ...
Turbo.JPG
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 11:15:59

lukynes píše:
lukynes píše:
janosik93 píše:kusok oleja musí byť vždy v turbe. Ak nie od tzrba, tak sa tam dostanie z odvetrania klukovky...
A ty máš olej na vrchu turba?
prikladam zopar fotiek aj s otazkami/popisom na nich ...
Turbo.JPG
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod janosik93 » 23 Feb 11, 12:27:09

no to je velmi od oleja. najskor tesnenie pod sanim alebo tesnenie pod hlavou a tlačí olej na turbo. Takto turbo nemá ako tiecť.
to máš octaviu 66kw v základe? alebo ake ke to auto? to si nám nepovedal. je tam obtokove turbo.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 13:09:25

janosik93 píše:no to je velmi od oleja. najskor tesnenie pod sanim alebo tesnenie pod hlavou a tlačí olej na turbo. Takto turbo nemá ako tiecť.
to máš octaviu 66kw v základe? alebo ake ke to auto? to si nám nepovedal. je tam obtokove turbo.
auto mam napisane v nadpise temy ;) lenze turbo tam predchadzajuci majitel menil za ine .. a neviem za ake .. akurat viem ze KKK ... :)

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 13:13:17

lukynes píše:
janosik93 píše:no to je velmi od oleja. najskor tesnenie pod sanim alebo tesnenie pod hlavou a tlačí olej na turbo. Takto turbo nemá ako tiecť.
to máš octaviu 66kw v základe? alebo ake ke to auto? to si nám nepovedal. je tam obtokove turbo.
auto mam napisane v nadpise temy ;) lenze turbo tam predchadzajuci majitel menil za ine .. a neviem za ake .. akurat viem ze KKK ... :)
este dodam ze je to 1993rv VENTO ...
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod janosik93 » 23 Feb 11, 13:55:03

Aha :-) čiže obyčakny komôrkovy vstrek. alebo prerábal aj to? myslím riadenie elektornikou.
A kkk turbo, no to teda je výhra :grr
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod lukynes » 23 Feb 11, 18:08:03

janosik93 píše:Aha :-) čiže obyčakny komôrkovy vstrek. alebo prerábal aj to? myslím riadenie elektornikou.
A kkk turbo, no to teda je výhra :grr
nie nie to neprerabal je to obycajna komôrka .... mam v piči zatial jake tam je turbo ci KKK abo co zac ... mne ide len o to dat dokopy aby to nebolo zajebane od oleja ... vymenim tesnenie pod sanim .. sanie dam dole z hlavy aj osobitne alebo musi ist dole aj turbo ?

lukynes 


 
Príspevky: 17
Registrovaný: 22 Feb 11, 22:54:42

Poslaťod janosik93 » 23 Feb 11, 22:33:45

pojde to i osobitne bez problemov. poriadne to tam očisť, aby ked to začne tiesť, že vieš od kial
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 34 hostia

cron