zdravim, potreboval by som pomoct so superbom 1.9tdi 96kW 2002r.v. , takze po vymene EGR ventilu, vakuovej pumpy, a zhavicov, mi po pritlaceni plynu na podlahu zacne s motorom trhat, a este zacala aj tiect nafta niekde pri pumpe, pricom tesnenie pod nou je originalne, menil som potom aj palivovy filter kedze som myslel ze je niekde spina ale aj tak nepomohlo... stretol sa uz niekto s takym niecim?
tandem si dal novy? nema dovod tiect ,ak bol OK ,menil som to x krat a vzdy nechal povodne kovove tesnenie a nikdy to netieklo.Prave kvoli tomu vie cukat auto ak nemaju vstreky dost paliva.Resp spravny tlak.
tandemovku myslis pumpu? najprv som dal silikon, ale potom na druhy den som sa dozvedel ze silikon sa nesmie davat, tak som ho zlupal a kupil original kovove tesnenie. lenze nafta aj tak odnekial tecie a motor cuka stale.... nemoze byt chybna nova pumpa????
tak mozno ho mohlo upchat...., ale preco potom vzdy tecie nafta podla mna, bud unika palivo okolo pumpy alebo rovno z pumpy a tym padom, nie je tam pozadovany tlak a preto cuka s motorom....co povies na takuto verziu?
cisla teraz neviem, pri tej starej pumpe motor fungoval, len ta vzduchova cast bola rozbita, zajtra skusim zalozit staru pumpu a uvidim co to spravi....
stale mi neda to tecenie nafty, a ked som odobral vtedy tu pumpu tak nebolo vidiet zeby bol silikon blizko nejakej dierky (kanaliku) tak dufam ze tie problemy bude robit pumpa a nie nejaky kusok silikonu .....a ked nahodou je problm potom s vycistenim tych kanalikov aj vstrekov?