Turbo 2052V

Poslaťod TunnerDT » 24 Jún 10, 20:26:26

Napasujem toto turbo do octavie 81kW??Bude to lepšie ako 1749V??vďaka

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod Skoda » 24 Jún 10, 21:59:55

Jo dostanes taky ho tam chci davat.
Budes muset delene svody z podelnych agregatu a mezikus mezi to.
Na 1.9tdi pri tlaku 1.5bar si bude valet sunky :grr
Ale je otazka jestly to na normalni jezdeni neni moc velke,aby nebyla velka turbodira.
Bylo mi receno ze to bude OK.
ChipTuning a diagnostika ČR Jihočeský kraj (JH)
+420728772312
Oprava sw teplého startu TDI

TDI Jednohmot 5Q spojky podélné i příčné 228mm

Skoda 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 314
Registrovaný: 13 Jún 10, 10:25:57
Bydlisko: ČR

Poslaťod TDI tech » 24 Jún 10, 22:54:47

TunnerDT píše:Napasujem toto turbo do octavie 81kW??Bude to lepšie ako 1749V??vďaka


1749V a VNT15 su v podstate rovnake turba. Akurat 1749V ma uz 11 lopatiek statora (VNT15 ma 9 lopatiek) cim by si ziskal tak asi o 200 otacok skorsi zaciatok nabehu tlaku, tot vsjo.

Na zastavbu GT2052V je treba zohnat zvody z Passata (VGT), a medzikus na montaz (od Bugs.bunnyho z DP fora), dalej, predlzeny holender na privod tlaku oleja, prirubu na vyfuk (tiez ma Bugs), nechat si na mieru vyrobit hadicku s prislusnymi holendrami na privod tlaku oleja a hadicku na prepad oleja (v MI je firma co to robi na mieru). Namiesto turba 2052V je, pohodlnejsie pouzit turbo VNT20 pretoze sa da preskladat (otacat loziskova skrina v statore) po 120 stupnoch bez uprav. Otocit lozikovu skrinu je nutne aby bol privod tlaku privod hore a prepad oleja dole (v 2.5 V6 TDI je to opacne) a to tak aby v ramci moznosti bol co najviac kolmo. U 2050V je to podstane komplikovanejsie kedze aretacne kolicky su osadene excentricky a jeden je este ktomu napevno. Cize je treba tomu venovat cas a hlavne precizne to rozmerat a oznacit, odrezat kolicek (ten co je na pevno), potom nanovo vyvrtat dierky podla potreby. A samozrejme prisposobit cely saci trakt a namontovat FMIC.

OT: Keby niekto chel zvody z Passata a turbo VNT20 tak mam :xxx

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod TunnerDT » 25 Jún 10, 7:34:20

Ja to budem mať možnosť z VW LT 35 jeto 2.5TDi 80kW,čiže to nieje také jednoduché..Asi zostanem pritom 1749VA z vnútornosťami VB..

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod TDI tech » 25 Jún 10, 9:50:03

Do octavie 1749VB ide uplne bez problemov, takze nechapem naco si priplacat zato ze ti natlacia VB do VA? U pozdlzneho motora to je uz vec ina, tam jedine VB s vnutrom VA.

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod TunnerDT » 25 Jún 10, 12:19:07

A koľko asi koštuje také VB??a mám zháňať jazdené nové repasované??

TunnerDT 


 
Príspevky: 72
Registrovaný: 14 Jún 10, 7:25:54
Bydlisko: Kriváň

Poslaťod Alpiners2 » 25 Jún 10, 12:21:23

keď sa zadarí tak za 300e kúpiš, možno aj menej.
gt 2556v sme zohnali za 300e :-L
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod netopier » 27 Sep 10, 18:29:15

presne tak.
netreba vymyslat a treba kupit VB, a samozrejme ine cidlo tlaku , a trysky , a spojku , a intercooler, a brzdy, a, a a a a a a a do zblaznenia

netopier 


 

Poslaťod miro22 » 10 Okt 10, 1:31:34

ja len doplnim typka, ktory pisal o pocte lopatiek na variabilite, aby v tom mal kazdy jasno. takze zalezi od priemeru vrtule, teda obvodu a poctu mm-cm2. jasne ze ak je priemer maly, tak pocet lopatiek musi byt mensi, alebo ak rovnaky, tak tensie lopatky. kedze lopatky sa davaju stale s min hrubkou, tak sa musi menit ich pocet od priemeru vrtule. neviem si predstavit, ze by vrtula bola 60-70mm velka a bolo by tam par lopatiek. tak isto si neviem predstavit, ze vrtula bude 30mm v priemere a bude tam 20 lopatiek. takze turboefekt sa nelikviduje s poctom lopatiek.. skor s priemerom vrtule a nastavenim smerovania plynu na tu vrtulu.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia

cron