Stránka 1 z 1

Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 24 Jún 10, 20:26:26
od TunnerDT
Napasujem toto turbo do octavie 81kW??Bude to lepšie ako 1749V??vďaka

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 24 Jún 10, 21:59:55
od Skoda
Jo dostanes taky ho tam chci davat.
Budes muset delene svody z podelnych agregatu a mezikus mezi to.
Na 1.9tdi pri tlaku 1.5bar si bude valet sunky :grr
Ale je otazka jestly to na normalni jezdeni neni moc velke,aby nebyla velka turbodira.
Bylo mi receno ze to bude OK.

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 24 Jún 10, 22:54:47
od TDI tech
TunnerDT píše:Napasujem toto turbo do octavie 81kW??Bude to lepšie ako 1749V??vďaka


1749V a VNT15 su v podstate rovnake turba. Akurat 1749V ma uz 11 lopatiek statora (VNT15 ma 9 lopatiek) cim by si ziskal tak asi o 200 otacok skorsi zaciatok nabehu tlaku, tot vsjo.

Na zastavbu GT2052V je treba zohnat zvody z Passata (VGT), a medzikus na montaz (od Bugs.bunnyho z DP fora), dalej, predlzeny holender na privod tlaku oleja, prirubu na vyfuk (tiez ma Bugs), nechat si na mieru vyrobit hadicku s prislusnymi holendrami na privod tlaku oleja a hadicku na prepad oleja (v MI je firma co to robi na mieru). Namiesto turba 2052V je, pohodlnejsie pouzit turbo VNT20 pretoze sa da preskladat (otacat loziskova skrina v statore) po 120 stupnoch bez uprav. Otocit lozikovu skrinu je nutne aby bol privod tlaku privod hore a prepad oleja dole (v 2.5 V6 TDI je to opacne) a to tak aby v ramci moznosti bol co najviac kolmo. U 2050V je to podstane komplikovanejsie kedze aretacne kolicky su osadene excentricky a jeden je este ktomu napevno. Cize je treba tomu venovat cas a hlavne precizne to rozmerat a oznacit, odrezat kolicek (ten co je na pevno), potom nanovo vyvrtat dierky podla potreby. A samozrejme prisposobit cely saci trakt a namontovat FMIC.

OT: Keby niekto chel zvody z Passata a turbo VNT20 tak mam :xxx

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 25 Jún 10, 7:34:20
od TunnerDT
Ja to budem mať možnosť z VW LT 35 jeto 2.5TDi 80kW,čiže to nieje také jednoduché..Asi zostanem pritom 1749VA z vnútornosťami VB..

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 25 Jún 10, 9:50:03
od TDI tech
Do octavie 1749VB ide uplne bez problemov, takze nechapem naco si priplacat zato ze ti natlacia VB do VA? U pozdlzneho motora to je uz vec ina, tam jedine VB s vnutrom VA.

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 25 Jún 10, 12:19:07
od TunnerDT
A koľko asi koštuje také VB??a mám zháňať jazdené nové repasované??

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 25 Jún 10, 12:21:23
od Alpiners2
keď sa zadarí tak za 300e kúpiš, možno aj menej.
gt 2556v sme zohnali za 300e :-L

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 27 Sep 10, 18:29:15
od netopier
presne tak.
netreba vymyslat a treba kupit VB, a samozrejme ine cidlo tlaku , a trysky , a spojku , a intercooler, a brzdy, a, a a a a a a a do zblaznenia

Re: Turbo 2052V

PoslaťNapísal: 10 Okt 10, 1:31:34
od miro22
ja len doplnim typka, ktory pisal o pocte lopatiek na variabilite, aby v tom mal kazdy jasno. takze zalezi od priemeru vrtule, teda obvodu a poctu mm-cm2. jasne ze ak je priemer maly, tak pocet lopatiek musi byt mensi, alebo ak rovnaky, tak tensie lopatky. kedze lopatky sa davaju stale s min hrubkou, tak sa musi menit ich pocet od priemeru vrtule. neviem si predstavit, ze by vrtula bola 60-70mm velka a bolo by tam par lopatiek. tak isto si neviem predstavit, ze vrtula bude 30mm v priemere a bude tam 20 lopatiek. takze turboefekt sa nelikviduje s poctom lopatiek.. skor s priemerom vrtule a nastavenim smerovania plynu na tu vrtulu.