Vzduch v palivovej sústave

Poslaťod my-duck » 17 Máj 11, 22:57:48

Zdravím, môj problém spočíva v tom, že mi po naštartovaní krátko kolíšu otáčky. V tej priesvitnej hadičke čo ide od palivového filtra sa objavuje vzduch a niekedy je to aj 2 cm bublina. Skúsil som vymeniť za inú-nie originál hadičku ale problém neprestal a po naštartovaní tam vidno bubliny ako prechádzajú hadičkou. Keď som rozobral kryt pod zadným sedadlom, kde sa nachádza sací kôš v nádrži tak tam bola nafta, niekde mi pretekala . Kúpil som nové tesnenie, ale nepomohlo to. Ako sa dá skontrolovať palivová sústava?
Škoda Octavia II Combi, 1,9 Tdi 77 kw, 2006, BXE

my-duck 


 
Príspevky: 29
Registrovaný: 17 Máj 11, 22:39:06

Poslaťod dino » 18 Máj 11, 7:10:54

Mám podobný problém, tiež to mám asi zavzdušnené, dnes sa chystám to poriadne skontrolovať a zistiť, kde to môže okrem tých hadičiek od filtra naberať vzduch.
vw passat, 2,0 88kw, BWV, r.v. 2006

dino 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 30
Registrovaný: 03 Júl 10, 9:03:35

Poslaťod my-duck » 27 Máj 11, 20:36:47

Zdar, kúpil som nové hadičky od čerpadla k palivovému filtru a problém neprestal. Keď vypnem motor tak sa mi z čerpadla vrátia asi tri 1 cm bublinky naspäť do tej priesvitnej hadičky. Má tam byť vzduchová bublina, myslím si že nie. Čo by to mohlo byť ? :oops:
Škoda Octavia II Combi, 1,9 Tdi 77 kw, 2006, BXE

my-duck 


 
Príspevky: 29
Registrovaný: 17 Máj 11, 22:39:06

Poslaťod Alpiners2 » 28 Máj 11, 0:33:36

väčšina rotačiek čo som videl tak je v tej priesvitnej hadičke bublina. ak ti to nerobí problémy tak to ani nerieš, škoda sa s tým zaťažovať ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod my-duck » 28 Máj 11, 11:19:33

Nie problémy to nerobí. Mal som problém - po naštartovaní mi kolísali otáčky, ale to mi prestalo robiť. Keď pozerám cez tu priesvitnú hadičku tak sem tam idú bublinky. :opf?
Škoda Octavia II Combi, 1,9 Tdi 77 kw, 2006, BXE

my-duck 


 
Príspevky: 29
Registrovaný: 17 Máj 11, 22:39:06

Poslaťod janosik93 » 28 Máj 11, 19:55:31

s tým kolísaním to môže byť kludne aj kabeláž. Mal som nedávno podobný problem, a bola voda v konektore riadiacej jednotky... Nemusí to byť v tvojom prípade. Skontroloval by som konektory v okolí motora, či niektorý nieje zatečený.
Pokial ano, tak vyfúkať vzduchom, nahriať fenom, a vystriekať kontoxom.
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod my-duck » 29 Máj 11, 13:54:39

Konektory som skontroloval, ale nič som nezistil. Dnes keď som natankoval plnú nádrž tak to kolísanie opäť začalo. Môže to mať niečo spoločné s tým ? Asi bude musieť do servisu
Škoda Octavia II Combi, 1,9 Tdi 77 kw, 2006, BXE

my-duck 


 
Príspevky: 29
Registrovaný: 17 Máj 11, 22:39:06

Poslaťod my-duck » 03 Jún 11, 12:42:52

V tom čerpadle paliva v nádrži je jeden spätný ventil na R (modrá hadička) alebo aj na V (čierna hadička) ? Lebo ja som to mal rozobraté a prefúkol som V aj z jednej aj z druhej strany a R iba z jednej strany .
Škoda Octavia II Combi, 1,9 Tdi 77 kw, 2006, BXE

my-duck 


 
Príspevky: 29
Registrovaný: 17 Máj 11, 22:39:06

Poslaťod svalent » 28 Dec 11, 18:01:50

Ahojte,
mam problem s motorom ASV : pri akceleracii nezohriateho motora sa pomerne casto stava ze auto ide trhane pripadne az padne do nudzoveho rezimu (strata vykonu). Pri zohriatom motore je tento ukaz ojedinely. Clovek by povedal ze to ma nieco spolocne skor s turbomale pisem do tohoto vlakna kedze podla mojho pozorovania je prakticky pravidlom, ze: "V tej priesvitnej hadičke čo ide od palivového filtra sa objavuje vzduch a niekedy je to aj 2 cm bublina."

PS: moze to mat nejaky suvis s spetnym ventilom ? (1J0 127 247 E)
vdaka

S.

svalent 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 03 Feb 11, 23:50:04

Poslaťod toefuk » 28 Dec 11, 19:03:00

svalent píše:PS: moze to mat nejaky suvis s spetnym ventilom ? (1J0 127 247 E)
vdaka

S.


urcite ano
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 41 hostia

cron