Co dokaze Powerflex

Poslaťod TDI tech » 26 Jún 10, 13:05:27

Takze vo stvrtok mi prisla nova sada silenblokov Powerflex, tak vcera vecer som ich vymenil za tie stare Powerflexi co som tam uz mal. Hlavne ten rozmackany predny po cca. 30.000km :x (vid. foto). Kedze este furt nemam dokoncenu rekonstrukciu dielnicky, tak som si polezal na travniku za domom :( No teraz uz je to OK, auticko krasne sedi a predok ani sa nepohne. Ked zvysi cas tak nahodim aj tie zadne silenbloky do vlecnej napravnice. Teraz je zase citit ako sa mi hybe zadok, tak co nevidiet ich tam dam.

To by ste neverili co za bordel (nestabilytu) dokaze spravit vola posratych 5mm (odchylka zbiehavosti) v prednom silentbloku predneho ramena na spolujazdcovej strane. To som nekontrolovatelne lietal po ceste jak pradlo v pracke.

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok


K tej dileme stary vs.novy typ zadneho silentbloku predneho ramena. Nejaky extra rozdiel tam nieje (vid. foto). Konstrukcna zmena je nepatrna no funkcne je to poznat. Vprvom rade treba podotknut ze aj stary aj novy typ je z jedneho kusu polyuretanu.Rozdiel je ten ze nivy typ ma trochu vacsi spodly falc a nema uz tu kovovu podlozku, ale namiesto nej cela vrchna cast z polyuretanu. Cize je cely z polyuretanu. Dalej ten kusok rulky nieje napevno zaliaty ale da sa vybrat. Co je asi najpodstatnejsia a najprinosnejsia konstrukcna zmena, tak to je to ze uz je cely taky hruby ako lozko v napravnici. (stary typ mal iba rulku taku ze vyplnila lozko v napravnici a polyuretan bol z obidvoch stran cca. asi o 2mm nizsie). Vyplna celu sirku lozka v napravnici.

Obrázok
Obrázok

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod 3copsi3 » 26 Jún 10, 20:02:30

No moj sef ich mal na audi tt powerflexi a vsetko sme odtial po asi pol roku vyhodili buchalo to no nespokojnost brutalna.
VW golf 3 tdi mooore smoke, P5o2, hlava 12mm, turbo gt1749va momentalne gt1749v, sanie pd13o, obrie sanie, vyfuk 55mm rura do predu do zadu, velky coooler, spojka jednohmota +vr6 pritlacak, soft by DRAPEK

3copsi3 


 
Príspevky: 15
Registrovaný: 14 Jún 10, 15:09:31

Poslaťod TDI tech » 26 Jún 10, 20:45:28

Ja som stym spokojny, je pravda ze je to tvrde ale mne to max. vyhovuje. no vyslovene ma naj...balo to ze predny silentblok predneho praveho ramena porazilo po smiesnych 30.000km. Len podotknem ze ten silentblok ked je origo. z obycajnej gumy tak vydrzi aj 200.000km bez najmensich problemov. Inac zbytok bol OK. Tie zadne som menil len preto, ze som objednal celu sadu koly tomu ze som si myslel ze ten novy typ je uplne iny a uz ked som to objednaval tak tych par eur navyse az tak rolu nehralo. Ked mi prisli tak som bol poriadne sklamany pretoze som zistil ze ten novy typ je len min. odlisny od toho stareho. Teraz je to tiez fajn, uvidim co sa bude diat dalej. Ak ich zase porazi tak tam zalisujem unibaly a budem to uz mat tvrde ako kamen.

OT: Neviete niekto kde sa da zohnat unibalovy material???

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod barborka » 27 Jún 10, 10:22:46

ahoj prosim ta nevies mi lepsie popisat co to presne robilo ? Moj problem je v tom ze mi nieco z casu na cas tukne v prednej naprave a nemozeme nasjt co to je.Vsetky silent bloky boli menene pred rokom a teraz mi tam nieco tuka.Myslel som si ze je to tlmic ale test ukazal ze su bezchybne,tak neviem kde moze byt moj problem.Tuka to hlavne ak pridam plyn alebo ak pribzdim a potom sliapnem na plyn.
VW BORA VARIANT 1,9 TDI PD 85 Kw AJM 6 kvalt
PONUKAM ZVARANIE TIG (zelezo,nerez ) viac PM
hľadám prácu ako zvárač TIG,MIG,MMA kontakt email :)
Momentalne sice pracujem ale lepsiej ponuke neodolam :p

barborka 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 221
Registrovaný: 20 Jún 10, 10:33:46
Bydlisko: Prešov okolie

Poslaťod TDI tech » 27 Jún 10, 10:29:25

Ty mas uplne iny problem ako som mal ja. Pravdepodobne budes mat asi potrhane zadne silentbloky prednych ramien na obidvoch stranach. A tym padom ti simetricky skacu kolesa do zadu asi o 3cm, co znamena ze po ceste neplavas pretoze sa zbiehavost rozchadza simetricky na obidvoch stranach, ale zato to bucha, hlavne ked ides pomaly cca. 50km/h a trosku prituknes na brzdu a vtom sa ozve buch.

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod netopier » 30 Jún 10, 15:18:13

a menite aj sroby do ramien? to valcovanie sa vie pekne vymackat a potom nepomozu ani betonove silentbloky . mne lietalo rameno 5 mm na prednom silentbloku a to koi vymackanej srobe

netopier 


 

Poslaťod TDI tech » 30 Jún 10, 23:29:43

Vizualne som na srubach ziadnu mechanicku deformaciu nespozoroval, takze neviem :?:

TDI tech 


 
Príspevky: 47
Registrovaný: 23 Jún 10, 10:06:34

Poslaťod Breznew18 » 02 Júl 10, 6:53:21

na nasich cestach je to armagedon royjebes tlmice aj na tanku :DD :-L
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod barborka » 03 Júl 10, 18:10:34

TDI tech dakujem ti za odpoved a uz som si objednal predne ramena aj so silnet blokmi KRAFT a este pozhanam ostatne veci a spravim komplet GO prednej napravy aby som mal pokoj a mohol znizit aspon - 40 mm uz ked to budem robit :oops:
VW BORA VARIANT 1,9 TDI PD 85 Kw AJM 6 kvalt
PONUKAM ZVARANIE TIG (zelezo,nerez ) viac PM
hľadám prácu ako zvárač TIG,MIG,MMA kontakt email :)
Momentalne sice pracujem ale lepsiej ponuke neodolam :p

barborka 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 221
Registrovaný: 20 Jún 10, 10:33:46
Bydlisko: Prešov okolie


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron