log turba ibza FR TDI 150 PD turbo

Poslaťod yoshi » 02 Okt 11, 0:41:54

turbo zacalo piskat uz aj pri vyssich otackach .Po logovani sa zistilo ze su tam prefuky , co je vidiet v logu . viete mi prosím pozriet , ze ci to moze byt problem s podtl. regulaciou na turbe. dik

yoshi 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Sep 11, 20:30:24

Poslaťod yoshi » 02 Okt 11, 0:43:27

log pic
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

yoshi 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Sep 11, 20:30:24

Poslaťod yoshi » 02 Okt 11, 0:48:56

log pic2
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

yoshi 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Sep 11, 20:30:24

Poslaťod Alpiners2 » 02 Okt 11, 7:11:42

vyčisti si variabilitu čím skôr lebo sa ti rozletí.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod djrjay » 02 Okt 11, 11:08:47

presne tak.
Vyzera to ako by to zle regulovalo.
Rozobrat a vycistit.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod 1soda » 02 Okt 11, 13:58:29

nieje tam co cistit chlapci.....

yoshi ,netusim ci si pribrzdeny a nestaci ti asi 7x povedat co mas spravit aby to fungovalo .....

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod Alpiners2 » 02 Okt 11, 14:51:52

no ak má prefuky 2990mbar tak to v poriadku neni. určite nie na vb turbe
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod 1soda » 02 Okt 11, 15:07:20

iste ze nieje ....ale turbo s tym evidetne vela nema ,je to uz druhe co zavija a tretie v poradi...

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Poslaťod yoshi » 02 Okt 11, 16:04:11

dakujem za odpoved , rad si necham poradit aj od ostatnych .Cely problem je v tom ze tieto motory kod BLT 130 hp od roku 2007 maju elekronicku skrtiacu klapku a ta udajne robi problem , ak sa zvihne plniaci tlak zo serie . u mna to bolo 1.6 na origo KK turbe ( to uplne odyslo - vedy s a este nerobil log po chipe . ) a teraz 1,65 na garrete 1749VB. Cooler bol dany este pre chipom velky v predu seat sport . ak mate niekto s takym to niecim skusenosti prosim dajte info. dik

yoshi 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Sep 11, 20:30:24

Poslaťod Alpiners2 » 02 Okt 11, 16:06:15

tak sa potom pohraj s mapami variability turba
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod yoshi » 02 Okt 11, 16:12:55

soft sa upravoval este potom ked sa dalo 150pd turbo , ale to po ucitom case zacalo zavyjat uz aj v hornom spektre otacok. osobne viem o viac pripadov co im odyslo turbo po chipe na tomto type motora res. s elektronickou skrtiacou klapkou. fabia rs , ibiza FR . 2007. S autom sa jazdilo aj amaterske preteky do vrchu .

yoshi 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Sep 11, 20:30:24

Poslaťod Alpiners2 » 02 Okt 11, 18:02:05

to je v poriadku, ale v softe si vieš nastaviť variabilitu ako ti bude lopatky zatvárať/otvárať.
ak mechanicky nezadrháva variabilitu tak treba poladiť toto, poprípade skontrolovať tiahlo atď.
dúfam že sa rozumieme 8-)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod yoshi » 02 Okt 11, 21:37:06

oki dik ,

yoshi 


 
Príspevky: 7
Registrovaný: 28 Sep 11, 20:30:24

Poslaťod djrjay » 02 Okt 11, 21:46:02

1soda píše:nieje tam co cistit chlapci.....

yoshi ,netusim ci si pribrzdeny a nestaci ti asi 7x povedat co mas spravit aby to fungovalo .....


Ked tam ma VB turbo tak asi je.
Tak to potom nebude dobre odladene.

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod 1soda » 02 Okt 11, 22:36:09

neviem co jazdite chlapi za hajtry ze tam cistite turba..v zivote som nepotreboval cistit turbo a to som mal tych pumpacov mrta.....a ked ma niekto na aute turbo co ma mozno 5000km.....na euro 4 130ps vstrekoch,ktore su asi tak velke,ako stare 101tkove ...nema sa to cas a dovod zaniest. Zvlast ked ma reakciu na plyn horsiu ako KKK a seria soft. Ano ,je tam problem z regulaciou ako mechanickou,tak v softe ,okrem detailu,ze BLT je killer turb,ale toto vsetko dotycny vie a pocul asi 10x uz odomna.

1soda 


 
Príspevky: 64
Registrovaný: 02 Mar 11, 23:13:34

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 60 hostia