Zlé štartovanie za studena

Poslaťod milansilvia » 12 Nov 11, 15:50:18

Ahojte,
moje auto zle štartuje tzv. prvý štart. Na aute spravené nasledovné veci : výmena štartéra, predlžená doba žhavenia, zvýšena štartovacia dávka na max a výsledok je že auto štartuje stále zle.
Dnes ráno vyzeral štart nasledovne nechal som žhaviť ,žhavilo dosť dlho cca. 10 sek. Štarter točil asi 4 sek a počas točenia ma auto snahu naskakovať tzv. naskakuje ale ja musím stale držať kľuč až po 4 sek. príde moment kedy sa zvýšia otáčky ,pušťam kľúč.
Je tu niekto z Košíc kto by sa mi na to pozrel ? Plánujem zmerať kompresné tlaky a nechám si určite poradiť .....

Som už z toho zufaly....

dikes.

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod djrjay » 12 Nov 11, 19:51:25

mozno by nebolo od veci napisat o ake auto sa jedna

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod toefuk » 12 Nov 11, 19:54:55

ja som mal popraskane fajky na zhavky tak som ich odstrihol, nalisoval elektrikarske ocka, na zhavky narezal M4 alebo M5 zavit a nasroboval napevno.
Dnes rano po nocnej bolo -9, nechal som nazhavit sice 2krat lebo nemam VIF v nafte a ani na cerpacke este nieje alpin diesel, ale chitilo na brnk.
Cidlo teploty chladiacej kvapaliny si skusal? To je prva vec co treba skusit. Odpoj konektor a skus natocit. Inak aj cidlo teploty nasavaneho vzduchu a cidlo teploty paliva ma vplyv na predvstrek.
Na studenom motore porovnaj hodnoty v kanaly 007.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod djrjay » 12 Nov 11, 20:22:26

vsetko postupne popozerat od zhavicov az po nastavenie cerpadla

djrjay 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 617
Registrovaný: 22 Jún 10, 21:27:21
Bydlisko: PD-SK

Poslaťod janosik93 » 13 Nov 11, 0:09:07

u týchto starých aut čo nechcú štartovať, by som začal v tomto poradí:
kontrola v meraných hodnotách vo vagu aku teplotu ukazuje auto ked je auto studene, čiže ráno
kontrola žeraviacich sviečok a žeraviaceho systému napr vo VAG Akčné členy, a kontrolovať či je napätie na žhavičoch
kontrola predvstreku pri zohriatom motore
kontrola kompresných tlakov aj tesnosť palivového systému,
repas štartera
kontrola Baterie a dobíjania
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod eazydaz » 24 Sep 12, 16:48:25

milansilvia píše:Ahojte,
moje auto zle štartuje tzv. prvý štart. Na aute spravené nasledovné veci : výmena štartéra, predlžená doba žhavenia, zvýšena štartovacia dávka na max a výsledok je že auto štartuje stále zle.
Dnes ráno vyzeral štart nasledovne nechal som žhaviť ,žhavilo dosť dlho cca. 10 sek. Štarter točil asi 4 sek a počas točenia ma auto snahu naskakovať tzv. naskakuje ale ja musím stale držať kľuč až po 4 sek. príde moment kedy sa zvýšia otáčky ,pušťam kľúč.
Je tu niekto z Košíc kto by sa mi na to pozrel ? Plánujem zmerať kompresné tlaky a nechám si určite poradiť .....

Som už z toho zufaly....

dikes.



cau,uz si poriesil ten studeny start?

eazydaz 


 
Príspevky: 98
Registrovaný: 19 Jan 11, 13:14:05

Poslaťod milansilvia » 24 Sep 12, 17:12:40

eazydaz píše:
milansilvia píše:Ahojte,
moje auto zle štartuje tzv. prvý štart. Na aute spravené nasledovné veci : výmena štartéra, predlžená doba žhavenia, zvýšena štartovacia dávka na max a výsledok je že auto štartuje stále zle.
Dnes ráno vyzeral štart nasledovne nechal som žhaviť ,žhavilo dosť dlho cca. 10 sek. Štarter točil asi 4 sek a počas točenia ma auto snahu naskakovať tzv. naskakuje ale ja musím stale držať kľuč až po 4 sek. príde moment kedy sa zvýšia otáčky ,pušťam kľúč.
Je tu niekto z Košíc kto by sa mi na to pozrel ? Plánujem zmerať kompresné tlaky a nechám si určite poradiť .....

Som už z toho zufaly....

dikes.



cau,uz si poriesil ten studeny start?


Nie stale to štartuje na prd, neriešim to. Každý štart je iný ,niekedy to štartuje celkom fajn inokedy zle. Budú to bud vstreky resp. čerpadlo opotrebované...

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod janosik93 » 24 Sep 12, 22:26:14

alebo ti padá nafta
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod milansilvia » 25 Sep 12, 6:05:59

Nemôže mi padať, prevrtany šaci kôš a spätny ventil pred aj za cerpadlom. Je to fakt individuálne no ,no nestalo sa zatiaľ aby nenastartoval, bude to asi čerpadlo.

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod janosik93 » 25 Sep 12, 9:38:13

je to možne, kto vie, kolko tie autá maju najazdene ......
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod milansilvia » 21 Jan 13, 21:01:52

janosik93 píše:je to možne, kto vie, kolko tie autá maju najazdene ......


Hlasím sa po dlhšom čase, nakoľko auto už štartovalo oveľa lepšie, no zase sa to zhoršilo. Zlepšenie sa dostavilo po vymenení prepadových hadičiek a výmene svoriek na batérii. No zničoho nič začalo štartovať zasa zle. Už predtým som chcel riešiť relátko ako je riešené na dieselpower no nechcem sa do toho sám pustiť aby som to neposral, príde mi to asi najprístupnejšia varianta. Bol by si ochotný sa na to podujať ?

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod janosik93 » 21 Jan 13, 22:06:35

ak by si si prečítal, na čo to relatko složi, prišiel by si na to, že služi na teply, nie prvý studený štart ... tebe treba urobiť riadnu diagnostiku, lebo budeš stále len v bludnom kruhu. Nemáš vybavenie na to, aby si si pomeral ubytok napätia na kábloch pri štartovaní. napr... na tvojom mieste by som si zašiel do vw a kupil nový kostriaci kabel od karoserie k baterke a štarteru . potom k tomu aj kabel napájaci od baterie od štarteru. mením ich teraz ako teple rožky
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod milansilvia » 21 Jan 13, 23:36:47

janosik93 píše:ak by si si prečítal, na čo to relatko složi, prišiel by si na to, že služi na teply, nie prvý studený štart ... tebe treba urobiť riadnu diagnostiku, lebo budeš stále len v bludnom kruhu. Nemáš vybavenie na to, aby si si pomeral ubytok napätia na kábloch pri štartovaní. napr... na tvojom mieste by som si zašiel do vw a kupil nový kostriaci kabel od karoserie k baterke a štarteru . potom k tomu aj kabel napájaci od baterie od štarteru. mením ich teraz ako teple rožky


Nemám ampermeter s kliešťami, a relátko podľa ľudí na forach pomohlo aj pri studených štartoch nakoľko predlži žhavenie a zvýší štartovaciu davku nakoľko si riad. jednotka myslí že je vonku chladnejšie. Prišiel by som na diagnostiku napíš správu.

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod sparco gti » 22 Jan 13, 21:36:01

ano tiez si myslim ze to bude privodnymi kablami :roll: staci raz ze ti nieco zoskratuje v aute a kable mozes vyhodit!!!
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod milansilvia » 23 Jan 13, 8:35:22

sparco gti píše:ano tiez si myslim ze to bude privodnymi kablami :roll: staci raz ze ti nieco zoskratuje v aute a kable mozes vyhodit!!!


Meral som len Napätie prúd si neviem premerat. Mohli by tie kablily robiť že sa valce zapájajú postupne? Musí točiť dlhšie aj za tepla. Asi bude hlava čerpadla opotrebovana, najlepšie by bolo keby sa to dalo urobiť softom, keby mi niečo náš pán Jánošík namixoval do Rj. ;-) Kompresia to nebude nakoľko nezerie gram oleja. Mozu byť aj tie kably nehadam sa resp. možno aj viac faktorov.

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 40 hostia

cron