Zlé štartovanie za studena

Poslaťod janosik93 » 23 Jan 13, 13:55:31

softom niekedy už ťažko opraviť mechanicku zavadu... asi budeš musieť investovať. tlaky ti viem zmerať..... môžeš si vytiahnuť vstrekovače aj čerpadlo a dať si ich na kontrolu. potom budeš vedieť, kudy kam .. ale už ma to nebaví furt ti to dookola vypisovať na niekolkých forach... bohužial, máš stare auto, ktore si pýta peniaze n udržbu
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod milansilvia » 24 Jan 13, 7:30:35

janosik93 píše:softom niekedy už ťažko opraviť mechanicku zavadu... asi budeš musieť investovať. tlaky ti viem zmerať..... môžeš si vytiahnuť vstrekovače aj čerpadlo a dať si ich na kontrolu. potom budeš vedieť, kudy kam .. ale už ma to nebaví furt ti to dookola vypisovať na niekolkých forach... bohužial, máš stare auto, ktore si pýta peniaze n udržbu


Začnem takto, auto som kúpil v zlom stave, moja chýba, no nájsť golfa tdi v dobrom stave bol problém. Momentálne nemám a nechcem do auta investovať len to najnutnejšie, preto hľadám alternatívne riesenie, ktoré by odstránilo problém nie príčinu. Stale len kupujeme ojazdené auta vydojene kravy, ak by človek zarábal ako má, kúpil by nové.

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod toefuk » 24 Jan 13, 7:39:44

milansilvia píše:
janosik93 píše:softom niekedy už ťažko opraviť mechanicku zavadu... asi budeš musieť investovať. tlaky ti viem zmerať..... môžeš si vytiahnuť vstrekovače aj čerpadlo a dať si ich na kontrolu. potom budeš vedieť, kudy kam .. ale už ma to nebaví furt ti to dookola vypisovať na niekolkých forach... bohužial, máš stare auto, ktore si pýta peniaze n udržbu


Začnem takto, auto som kúpil v zlom stave, moja chýba, no nájsť golfa tdi v dobrom stave bol problém. Momentálne nemám a nechcem do auta investovať len to najnutnejšie, preto hľadám alternatívne riesenie, ktoré by odstránilo problém nie príčinu. Stale len kupujeme ojazdené auta vydojene kravy, ak by človek zarábal ako má, kúpil by nové.


ámen!
svata pravda ...
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 24 Jan 13, 23:11:36

ber to zasa tak, že ak ťa boli zub, tak by ťa nepotešilo, ak by ti doktor predpísal vedro ibuprofenu . tiež chceš vyriešiť príčinu , nie problem ..... rozumieme sa. Niektore beci sa dajú riešiť nejakym odrbom, ale niektore nie. Ako by si riešil napr zlé tlaky motora ak toto motor nemá, tak sa môžeš ak poskladať a jednoducho za zimna štartovať nebudeš .....
bez diagnostiky to bohužial nejde, a táto debata má obsah asi takýto :xxx povedal som ti tu niekolko tipov, čo máš kontrolovať, tak môžeš začať od najlacnejších. ..... :mrgreen:
najprv si kup nove napájacie káble a daj nový štarter alebo poriadne zrepasovaný, nie len oplachnuty v riedidle.
potom postupujeme ďalej
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod sparco gti » 25 Jan 13, 18:55:32

presne tak skus ten starter!!!mali sme prihodu na cistroen jumper v lete startoval jaks tak ale prisla zima a bol problem so startovanim!kupil sa repasovany starter a startuje jak zamlada!
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 29 Jan 13, 23:53:04

milansilvia:
dnes som riešil podobny problem, čo máš ty. repas štartera plus napajacie kable nove, podotýkam originál a je to o cca 50 percent lepšie. skús ako prvé toto .......Nezabudni, že potrebuješ oba kábe, to jest ukostrenie a aj plusový k štartéru.
Bohužial nejakej tej investícii sa nevyhneš... Stále platí pravidlo , kupil si si opicu, musíš mať aj na banány.
Ber to tak, že je ťažko s ho... byč upliecť . Ako som písal, s niečim sa dá pohnuť , s niečim nie. Ja ti rád pomôžem, ale ak stále vyvraciaš to čo ti tu ludia snažia poradiť a stále ideš jednou cestou, tak to už nieje chyba v nás... Predpokladám, že vela peňazí na rozhadzovanie nemáš, ale ako si písal, je ťažke zohnať dobre TDI. ak chceš, svokor bude svoje predávať a to štaruje a ide ....
Napr ja som teraz kupoval novú bateriu a po zime ma žaká nove riadenie o cca 400€ no nič, musím investovať...
no mne štartuje aj pri -25 na otočku, ale mám všetko OK .
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod milansilvia » 30 Jan 13, 11:04:00

janosik93 píše:milansilvia:
dnes som riešil podobny problem, čo máš ty. repas štartera plus napajacie kable nove, podotýkam originál a je to o cca 50 percent lepšie. skús ako prvé toto .......Nezabudni, že potrebuješ oba kábe, to jest ukostrenie a aj plusový k štartéru.
Bohužial nejakej tej investícii sa nevyhneš... Stále platí pravidlo , kupil si si opicu, musíš mať aj na banány.
Ber to tak, že je ťažko s ho... byč upliecť . Ako som písal, s niečim sa dá pohnuť , s niečim nie. Ja ti rád pomôžem, ale ak stále vyvraciaš to čo ti tu ludia snažia poradiť a stále ideš jednou cestou, tak to už nieje chyba v nás... Predpokladám, že vela peňazí na rozhadzovanie nemáš, ale ako si písal, je ťažke zohnať dobre TDI. ak chceš, svokor bude svoje predávať a to štaruje a ide ....
Napr ja som teraz kupoval novú bateriu a po zime ma žaká nove riadenie o cca 400€ no nič, musím investovať...
no mne štartuje aj pri -25 na otočku, ale mám všetko OK .


Veľmi rád si nechám poradiť a nechcem nič vyvraciat len je iné písať a iné ked človek má možnosť rozprávať.;-)
Idem štýlom, výmena od najlacnejších veci. Keby si bol v Košiciach už dávno by som ta navštívil, vieš tu je v Ke a okolí kazdy múdri a podstate nikto nic nevie,hlavne sú ľudia veľmi neochotní.

p:s Výmenim zo svokrom plus môj doplatok. :-)

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod janosik93 » 30 Jan 13, 15:45:39

svokor kupuje tourana, alebo lepšie povedane chce kupiť
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod milansilvia » 12 Feb 13, 22:33:15

Zabudol som Ti povedať, že by som prišiel aj teraz no budem mať teraz štátnice, proste málo času. Auto štartuje stale na prd, ale nema čas to teraz riešiť. Niekedy v jari by som prišiel na diagnostiku. sws

milansilvia 


 
Príspevky: 20
Registrovaný: 08 Aug 11, 15:41:03

Poslaťod toefuk » 13 Dec 13, 13:04:52

Chlapi poradte co este skusit, pri studenom starte zdymy dost do seda aj ked bolo vonku +10 a teraz ked mrzne tak uz aj skacu otacky asi tak 10 sekund, cim vacsi mraz tym vacsie a dlhsie kolisanie otacok.
Toto som skusal:
trysky na skusacke OK, vymenene druhe a bez zmeny,
tlaky za studena 25-+1 - 2 bary,
zhavky vonku a svietia vsetky + prud na ne ide,
volnobezna davka 4mg a predvstrek 55,
cidla nafty, motora, vzduchu a atmosferickeho tlaku OK,
spatny ventil na privode aj na spiatocke, sustava bez bubliniek,
starter komplet po repase, altik tiez a ukostrenia tiez OK.
Ked odpojim stop ventil a startujem tak 5-10 sekund naprazdno, potom ho zapojim tak auto chyti hned, zdymy, ale netrasie.
Napada ma ze tym startom naprazdno bud vytlacim olej zo zdvyhatiek (neostavaju pootvorene ventili), alebo natiahnem podavackou v cerpadle naftu a zvysim vnutorny tlak cerpadla tym sa nastavy predsuvnik uhla vstreku, alebo sa rozmazne este husty olej po stenach valca a zvysi tym kompresiu a tak potom neskace volnobeh ale aj tak to zdymy.
Co z toho je najpravdepodobnejsie?
Zajtra mam este v plane zmerat tlak oleja, vnutorny tlak cerpadla, skontrolovat DPS v RJ ci niesu neake studene kontakty, napojit cerpadlo ostrekovacov pred vstrekovacie cerpadlo (vylucit/potvrdit umretu podavacku v cerpadle).
Co z toho je najpravdepodobnejsie?
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod toefuk » 13 Dec 13, 13:07:10

toefuk píše:Chlapi poradte co este skusit, pri studenom starte zdymy dost do seda aj ked bolo vonku +10 a teraz ked mrzne tak uz aj skacu otacky asi tak 10 sekund, cim vacsi mraz tym vacsie a dlhsie kolisanie otacok.
Toto som skusal:
trysky na skusacke OK, vymenene druhe a bez zmeny,
tlaky za studena 25-+1 - 2 bary,
zhavky vonku a svietia vsetky + prud na ne ide,
volnobezna davka 4mg a predvstrek 55,
cidla nafty, motora, vzduchu a atmosferickeho tlaku OK,
spatny ventil na privode aj na spiatocke, sustava bez bubliniek,
starter komplet po repase, altik tiez a ukostrenia tiez OK.
Ked odpojim stop ventil a startujem tak 5-10 sekund naprazdno, potom ho zapojim tak auto chyti hned, zdymy, ale netrasie.
Napada ma ze tym startom naprazdno bud vytlacim olej zo zdvyhatiek (neostavaju pootvorene ventili), alebo natiahnem podavackou v cerpadle naftu a zvysim vnutorny tlak cerpadla tym sa nastavy predsuvnik uhla vstreku, alebo sa rozmazne este husty olej po stenach valca a zvysi tym kompresiu a tak potom neskace volnobeh ale aj tak to zdymy.
Co z toho je najpravdepodobnejsie?
Zajtra mam este v plane zmerat tlak oleja, vnutorny tlak cerpadla, skontrolovat DPS v RJ ci niesu neake studene kontakty, napojit cerpadlo ostrekovacov pred vstrekovacie cerpadlo (vylucit/potvrdit umretu podavacku v cerpadle).
Co z toho je najpravdepodobnejsie?

Este som zabudol, ze motor chyta pekne na svoj vek, maximalne na 1-2 prevalenie, ale ked je vonku vlhko, prsi atak tak chyta dost horsie...
Po zaslepeni EGR zacal motor koktat, pri plnom plyne nic, len pri takom popochadzani meste.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod doki » 13 Dec 13, 15:13:30

skús odmerať systémový tlak,tak ako píšeš je naň naviazaný predvstrek,a hneď si ujasníš celú tú prívodovú cestu..Som nepriatel ventilov (spätných) nech sa dávajú kamkoľvek.Treba urobiť tesnosť aby nič podobné netrebalo,a ono to tak ver aj funguje absolutne v pohode aj bez..netreba.Aj tak iba odstraňuješ dôsledok,príčina zostáva
EGR tiež nikdy neodstavujem,a nikdy som to neolutoval.Patrí tam aj preto lebo menežment z prítomnoťou jej "falošného" vzduchu počíta,a aj z jej teplom.ja viem že to je tu samý vyhoď a tuning a o sto dvesto vstreky a turbína,ale všetko slúži najlepšie ak je tak,ako má byť.Ešte ak máš možnosť nahoď na oscilo signál trysky

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod toefuk » 15 Dec 13, 11:49:38

tlak oleja na teplom motore 2 bary, 2000ot - 3bary atd. takze OK
podavacka v cerpadle ASI tiez OK,
Ventil regulacie predvstreku a EGR su zapojene seriovo co som nevedel a niekde sa mi stracalo 15 ohmov pri RJ.
Tak som odstrihol a natiahol novy kabel no RJ to vyhodnotla ako chybu! Picovina jak mraky, nechapem ako moze RJ regulovat tieto dva solenoidy zvlast ked su na jednom kabli.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 15 Dec 13, 19:59:58

spoločmy je jeden a druhy kontakt spina :-) ak si natiahol kabel spravnej hrubky dal nove piny a spravne zapojil, tak to musi byť ok
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 15 Dec 13, 20:06:29

janosik93 píše:spoločmy je jeden a druhy kontakt spina :-) ak si natiahol kabel spravnej hrubky dal nove piny a spravne zapojil, tak to musi byť ok

ja som odmeral pri RJ odpor 30ohmov, na konektore ventilu predvstreku 15 ohmov, vramim si kurva tam je pes zakopany. kabel co mal odpor 15ohmov som vymenil za novy (vtedy som este nevedel, ze som odpojil EGR ventil co bol na nom zapojeny, idu nan dva cervenobiele kable) a jeb, tvrdy chod motora a chyby N108 + ventil EGR co nesli zmazat...
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia

cron