janosik93 píše:softom niekedy už ťažko opraviť mechanicku zavadu... asi budeš musieť investovať. tlaky ti viem zmerať..... môžeš si vytiahnuť vstrekovače aj čerpadlo a dať si ich na kontrolu. potom budeš vedieť, kudy kam .. ale už ma to nebaví furt ti to dookola vypisovať na niekolkých forach... bohužial, máš stare auto, ktore si pýta peniaze n udržbu
milansilvia píše:janosik93 píše:softom niekedy už ťažko opraviť mechanicku zavadu... asi budeš musieť investovať. tlaky ti viem zmerať..... môžeš si vytiahnuť vstrekovače aj čerpadlo a dať si ich na kontrolu. potom budeš vedieť, kudy kam .. ale už ma to nebaví furt ti to dookola vypisovať na niekolkých forach... bohužial, máš stare auto, ktore si pýta peniaze n udržbu
Začnem takto, auto som kúpil v zlom stave, moja chýba, no nájsť golfa tdi v dobrom stave bol problém. Momentálne nemám a nechcem do auta investovať len to najnutnejšie, preto hľadám alternatívne riesenie, ktoré by odstránilo problém nie príčinu. Stale len kupujeme ojazdené auta vydojene kravy, ak by človek zarábal ako má, kúpil by nové.
janosik93 píše:milansilvia:
dnes som riešil podobny problem, čo máš ty. repas štartera plus napajacie kable nove, podotýkam originál a je to o cca 50 percent lepšie. skús ako prvé toto .......Nezabudni, že potrebuješ oba kábe, to jest ukostrenie a aj plusový k štartéru.
Bohužial nejakej tej investícii sa nevyhneš... Stále platí pravidlo , kupil si si opicu, musíš mať aj na banány.
Ber to tak, že je ťažko s ho... byč upliecť . Ako som písal, s niečim sa dá pohnuť , s niečim nie. Ja ti rád pomôžem, ale ak stále vyvraciaš to čo ti tu ludia snažia poradiť a stále ideš jednou cestou, tak to už nieje chyba v nás... Predpokladám, že vela peňazí na rozhadzovanie nemáš, ale ako si písal, je ťažke zohnať dobre TDI. ak chceš, svokor bude svoje predávať a to štaruje a ide ....
Napr ja som teraz kupoval novú bateriu a po zime ma žaká nove riadenie o cca 400€ no nič, musím investovať...
no mne štartuje aj pri -25 na otočku, ale mám všetko OK .
toefuk píše:Chlapi poradte co este skusit, pri studenom starte zdymy dost do seda aj ked bolo vonku +10 a teraz ked mrzne tak uz aj skacu otacky asi tak 10 sekund, cim vacsi mraz tym vacsie a dlhsie kolisanie otacok.
Toto som skusal:
trysky na skusacke OK, vymenene druhe a bez zmeny,
tlaky za studena 25-+1 - 2 bary,
zhavky vonku a svietia vsetky + prud na ne ide,
volnobezna davka 4mg a predvstrek 55,
cidla nafty, motora, vzduchu a atmosferickeho tlaku OK,
spatny ventil na privode aj na spiatocke, sustava bez bubliniek,
starter komplet po repase, altik tiez a ukostrenia tiez OK.
Ked odpojim stop ventil a startujem tak 5-10 sekund naprazdno, potom ho zapojim tak auto chyti hned, zdymy, ale netrasie.
Napada ma ze tym startom naprazdno bud vytlacim olej zo zdvyhatiek (neostavaju pootvorene ventili), alebo natiahnem podavackou v cerpadle naftu a zvysim vnutorny tlak cerpadla tym sa nastavy predsuvnik uhla vstreku, alebo sa rozmazne este husty olej po stenach valca a zvysi tym kompresiu a tak potom neskace volnobeh ale aj tak to zdymy.
Co z toho je najpravdepodobnejsie?
Zajtra mam este v plane zmerat tlak oleja, vnutorny tlak cerpadla, skontrolovat DPS v RJ ci niesu neake studene kontakty, napojit cerpadlo ostrekovacov pred vstrekovacie cerpadlo (vylucit/potvrdit umretu podavacku v cerpadle).
Co z toho je najpravdepodobnejsie?
Este som zabudol, ze motor chyta pekne na svoj vek, maximalne na 1-2 prevalenie, ale ked je vonku vlhko, prsi atak tak chyta dost horsie...
Po zaslepeni EGR zacal motor koktat, pri plnom plyne nic, len pri takom popochadzani meste.
janosik93 píše:spoločmy je jeden a druhy kontakt spina ak si natiahol kabel spravnej hrubky dal nove piny a spravne zapojil, tak to musi byť ok
Späť na Údržba a technické problémy VW
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia