auto bolo v servise:vymenene vsetky hadicky ,podtlak,palivove atd auto slapalo dost dlho bez problemov.teraz som mal v nadrzi nieco nad rezervou a znova to iste/uz sa mi to par krat stalo/ auto nastartovalo a asi po 200 metroch skapalo,uz neviem co s tym. Pozriet sa do nadrze na to sitko je taky problem ked to kazdy obchadza?nik sa mi na to nechce pozriet.Stalo sa mi to pred tyzdnom a to hned rano ked som chcel ist do prace nakoniec musel ist kolega na aute na tyzdnovku.Inak este som si vsimol ze ked je zohriaty motor tak ked niekde zastanem azhasnem motor a potom po par minutach nastartujem,tak mi auto prestane tahat asi na 5 sekund a potom ide v pohode staci ked trosku uberiem plyn a ono sa chyti.Tak radte co s tym.
Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft Bhmotor 109kw,334nm
najprv diagnostika, može byť vadne podavacie čerpadlo v nádrži, ak ho tam ovšem máš. potom može byť upcahtý palivový filter...... môže to byť všeličo. robí to pravidelne?
bol to bordel v nadrzi v nasavacom kosi a dalsi problem co som mal, ze sa auto hocikedy hodilo do nudzaku a tam mi pomohlo vycistenie egr a auto slape ako ma.Na dovolenke som spravil 3200 km a v pohode
Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft Bhmotor 109kw,334nm
tak dnes po dlhom case mi zase auto nechcelo ist poriadne ani za studena ani za tepla.Co to moze byt ked mi ho hodi do nudzaku a po case sa zase chyti turbo akoby dostalo druhy dychzaujimave je ze mi to robi len vtedy ked je vonku teplo a v zime nikdy.A este jeden poznatok ze mi to spravi väcsinou vtedy ked idem na otackach motora do 2000rpm a potom pridam. Poradte alebo keby sa mi na to vedel niekto pozriet v mojom okoli bol by som rad
Golf IV 1,9 tdi 66kw,AGR,hybrid 1749-35,PP764+soft Bhmotor 109kw,334nm