turbo vysoky tlak

Poslaťod mackomm » 08 Jan 12, 19:54:46

mam vysoky tlak turba-kontrolka motora zasvieti ked dam plny plyn cca 3000ot.-malsom zapojene-tlaky predpisany 2,2bar,skutocny 3bar a hodi to do nudzaku.novy ventil,snimac,nove hadicky do ventilu,ovrboost pri nastartovani vtiahne do banky,trocha tou tyckou hybem pri vyp.motore,ked cucnem z hadicky vetlilu co ide do banky tak tycka sa hybe-membrana dobra,poradte co je to za chybu!!!zaseknute lopatky?

mackomm 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 08 Jan 12, 18:36:39

Poslaťod Alpiners2 » 08 Jan 12, 20:45:44

typ auta a motorizácia?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod bjukemen » 08 Jan 12, 21:01:55

..može byť kadečo,upresni ako piše alpiners auto a motorizaciu..

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod mackomm » 08 Jan 12, 21:28:37

mackomm píše:mam vysoky tlak turba-kontrolka motora zasvieti ked dam plny plyn cca 3000ot.-malsom zapojene-tlaky predpisany 2,2bar,skutocny 3bar a hodi to do nudzaku.novy ventil,snimac,nove hadicky do ventilu,ovrboost pri nastartovani vtiahne do banky,trocha tou tyckou hybem pri vyp.motore,ked cucnem z hadicky vetlilu co ide do banky tak tycka sa hybe-membrana dobra,poradte co je to za chybu!!!zaseknute lopatky?

je to alfa romeo 156 jtd multijet 16V,103kw-140ps

mackomm 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 08 Jan 12, 18:36:39

Poslaťod bjukemen » 08 Jan 12, 21:29:50

..robí ti to od tedy ako maš auto,alebo to začalo iba trz.?

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod mackomm » 08 Jan 12, 21:37:43

bjukemen píše:..robí ti to od tedy ako maš auto,alebo to začalo iba trz.?

zacalo to len teraz

mackomm 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 08 Jan 12, 18:36:39

Poslaťod bjukemen » 08 Jan 12, 21:41:05

..každopadne chyba bude zrejmä vo variabilite musiš skusiť či sa da hybať tiahlom po celej dlžke lebo až nie a v polke ju zasekne bude turbo vela tlačiť (tvoj prípad)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod mackomm » 08 Jan 12, 21:48:29

bjukemen píše:..každopadne chyba bude zrejmä vo variabilite musiš skusiť či sa da hybať tiahlom po celej dlžke lebo až nie a v polke ju zasekne bude turbo vela tlačiť (tvoj prípad)

ja tym tiahlom teraz ako je zapojene trocha pohybem,aj ked popridavam na volnobeh tak to trocha chodi-je mi jasne ze ked je auto v zatazi to bude asi ine-len mi je divne ze to tiahlo ked nastartujem vcucne poriadne a aj ked vypnem motor tak ho vrati-preto sa mi nechce verit ze by boli to boli lopatky,ale uz mi nic ine neostava-nechce sa mi velmi do tej demontaze a cistenia-nepoznas niekoho?preto sa pytam na ine mozne priciny.

mackomm 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 08 Jan 12, 18:36:39

Poslaťod Tomasito156 » 08 Jan 12, 21:53:12

aj podla mna to bude vtom,ze ti nebude chodit variabilita po celej drahe,treba rozobrat vycistit turbo a bude to ok.....ako je to uz v mnohych podobnych prispevkoch popisane.
Alfa Romeo 156 SW 2.4 20V Jtdm

Tomasito156 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 128
Registrovaný: 29 Okt 10, 9:27:05

Poslaťod Alpiners2 » 08 Jan 12, 22:35:21

no iné neostáva len to rozobrať a prečistiť. niekedy stačí že sa kus zadrháva, pri teplom motore a pod záťažou to blbne potom viac
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod alfik » 08 Jan 12, 23:30:46

Niekedy pomôže tu variabilitu odpojiť od banky a ručne ju rozhýbať.
AR 156,2.4 JTD+Chip,EGR OFF

alfik 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 82
Registrovaný: 10 Mar 11, 12:17:51
Bydlisko: Vsetin---ČR.Považská Bystrica---SK

Poslaťod Loui » 09 Jan 12, 20:12:02

mne pri tej istej motorizacii 147 -cky robilo to iste....vysoke tlaky..a bol to regulator tlaku paliva.
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod mackomm » 09 Jan 12, 23:34:11

co vravite na tu cistiacu sadu turbo clean set od innotec.cz-nemate s tym skusenosti?

mackomm 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 08 Jan 12, 18:36:39

Poslaťod mackomm » 07 Feb 12, 20:01:19

mackomm píše:co vravite na tu cistiacu sadu turbo clean set od innotec.cz-nemate s tym skusenosti?

tak som to vyskusal-objednal sadu turbo clean-nastriekal-vycistil a pomohlo!!!bolo to urcite lopatkami-teraz bez problemov.

mackomm 


 
Príspevky: 8
Registrovaný: 08 Jan 12, 18:36:39

Poslaťod Alpiners2 » 07 Feb 12, 22:29:51

kolko stojí ten cleaner?
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Ďalší

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

cron