Turbo

Poslaťod autickar21 » 29 Aug 10, 17:30:11

No inakadial to nema ist. Bol u mna kamarat mechanik, ked zistil kolko vzduchu tlaci z odvetravania, automaticky musi ist hlava dole. Je aj olejovy blok od hlavy nadol. Tvrdi, ze asi bude vypadane.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 29 Aug 10, 19:08:17

Oplati sapopri tom repasnut cerpadlo?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 30 Aug 10, 18:14:05

Odskusal som motor bez turba, huli stale. Takze tesnenie je asi v pa pa... Neviete niekto co by vysli nove kruzky na piesty? dik

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 30 Aug 10, 18:32:36

hmm, spýtaj sa karola78 možno bude vedieť
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 30 Aug 10, 22:05:10

Zajtra budem vedet cenu od znameho. Oplati sa aj hlava pretesnit? Nie su tie guferka na ventily drahe, ale je s tym piplacka...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod Alpiners2 » 30 Aug 10, 22:13:25

keď už tak poriadne ;) ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod autickar21 » 31 Aug 10, 19:10:34

No 34E na jeden valec. Tesnenie vide tez tak, alebo 57, su dva druhy. Samozrejmost je pretesnenie ventilov. Ak by bola pednuta hlava, 20km odomna je z 81kw jtd za 100E. Uvidim co bude...

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 04 Sep 10, 13:59:57

Tesnenie pod hlavou bolo ok. Zahnuseny je 4ty valec, takze tam bude prasknuta hlava alebo prasknuty kruzok. Ked prestane prsat, zhodim vanu a vyberem ten piest, uvidim, co bude s tym.

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod janosik93 » 05 Sep 10, 21:18:51

prihod potom i par foto
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod miro22 » 09 Sep 10, 1:35:23

moj odhad je, ze bude zlomena piestna stena medzi kruzkami a jasne, ze aj min jeden kruzok.. kazdy km jazdy nici valce velmi rychlo. pilnikuje ich do vajca!!! na jedno zabudate, ze kolko to tlacilo tlaku v spicke.. piesty, ci kruzky nepolame len tak. v spicke na 1-3-5 sec pri nespravnom chipe mohlo natlacit aj daleko cez 2 bary. polamane piesty zvyknu dat na javo majitelovi, ze hranica bola prekrocena.. odhadujem to na zly chip.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod Alpiners2 » 09 Sep 10, 7:07:16

na zlý chip by som to nevidel.
ten čo chipoval autíčkárovi nerobí zle jtd motory a pri tlaku 1,5bar by to hodilo v momente do núdzového režimu. nemyslím že na limiter bolo šahané.
skôr sa mohol dostať nejaký úlomok z intercoolera do valca, keďže sa dával nový intercooler. môj odhad
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod karol » 09 Sep 10, 12:27:39

nemas len olej nafukany vo vyfuku? mne ked odislo musel som ho poriadne vypalit na ceste aby vyhorel s tlmicov
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod miro22 » 09 Sep 10, 17:46:46

vo VW group ta pusti na akykolvek tlak po dobu 6 sec, az potom nastupi nudzak. tam toto neplati? nezaoberal som sa blizsie tymi motormi.

ten ulomok prichadza do uvahy.. ak je vsak zlomeny kruzok ci stena, tak bol chvilkovo vysoky tlak. ulomok by vsak videl uz na hlave, ci je dobita a bola by ryha vo valci. nechame sa prekvapit realitou.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod autickar21 » 09 Sep 10, 19:03:16

Takze rozobrate, piesty, kruzky ako nove. tesniace sme skusali dat do bloku, vsetko sedi ako rit na serbel. Jedina moznost ze bolo prdnute tesnenie pod hlavou, viditelne nebolo nic, nikde nic opalene. Druha verzia bola, saci ventil na 4tom valci bol trochu napaleny a pod nim bol nakarbonovana cast piestu a bolo v sacom dost oleja. Ci prdlo guferko na ventile neviem. hlava bude pretesnena. Uvidim co bude, ked to poskladam. Mozno nakonec ozaj prdlo to turbo a v hlave bolo dost oleja, aby to dymilo aj o 3 dni po odpojenia hadice sania. Uvidim co stihnem cez vikend. Medzi recou, neviete niekto momenty na hlavu a ojnice?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

Poslaťod autickar21 » 10 Sep 10, 15:04:29

Da sa nejako doma otestovat tesnost turba?

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom

PredchádzajúciĎalší

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron