EGR OFF plusy a mínusy

zaslepiť či nezaslepiť?

áno
19
56%
nie
15
44%
 
Celkom hlasov : 34

Poslaťod janosik93 » 03 Feb 13, 21:53:08

na základe niekolkých žiadostí som spravil túto tému s hlasovaním. dajte tu svoje postrehy, rady, pripomienky, plusy a mínusy na EGR OFF .
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Shima » 03 Feb 13, 21:55:17

za mna jednoznacne nie !!!

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod Lada » 03 Feb 13, 22:05:08

Jedno auto som zaslepil a druhe nie.
To zaslepené (Galaxy) za studena smrdí jak avia a od doby čo je egr zaslepený tak pri zdochínani motora dost zadrbe z dvojhmotou.
Menil som aj zdochínaciu klapku,ale jednoducho po zaslepení egr pri vypnutí motora to drbe z dvojhmotou ktorá je už tiež vymenená.
Z tohoto dovodu som už druhé auto (Alhambru) nezaslepoval a radšej raz za čas vyčistím egr + sanie.
http://www.ford-galaxy.cz/
Ford Galaxy 1.9 TDI PD 85 kW r.v.06/2000
Seat Alhambra Vigo 1.9 TDI PD 110 kW r.v.12/2005 chip by alpiners2 141 kW

Lada 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 62
Registrovaný: 13 Jún 10, 11:32:14
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod Shima » 03 Feb 13, 22:22:44

toto je moje EGR po nabehani 40 000km, ziadne brutalne zanesenie (to co vidno na fotke je len povlak)
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod sparco gti » 03 Feb 13, 22:24:04

umna zatial 50 na 50 po odstraneni egr motor mal tvrdsi chod a dlhsie sa zahriaval tak som ho zatial nechal on ;)
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod janosik93 » 03 Feb 13, 22:41:42

ja to radšej raz za čas vyčistím, som za nie....
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod kubos4 » 03 Feb 13, 22:43:37

ziadny velky rozdiel, len ked je zaslepeny mam istotu ze neostane zaseknuty 500 km od domu :-L mam egr ciste mechanicky, cize motoru je to zasadne jedno, len co sa mu lepsie dycha takto ked je off
Lancia Lybra 2.4 jtd: EGR off, vaha off, Garrett GT 2256V (1,50 bar), chip, OIL CATSH TANK, elektronicky budik tlaku turba, skratene hlinikove sacie potrubie, IC spray, tepelna izolacia turba, pasky Thermotec, (182,5 PS a 442 Nm..."zatial :)")

kubos4 


 
Príspevky: 204
Registrovaný: 20 Mar 12, 21:10:21
Bydlisko: Krupina

Poslaťod Shima » 03 Feb 13, 22:47:56

kubos ale ked je off v softe tak vtedy to je o niecom inom, ale ak vytiahnes len hadicku tak velmi si nepomozes lebo RJ pocita s tym ze ten EGR funguje

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod DaNn » 03 Feb 13, 23:05:08

Ja som za odstranenie egr.... Po odstraneni vacsinou ide spotreba dole... To ze by auto smrdelo som nepostrehnul... V niektorych pripadoch je lespie egr odstranit ako kupit nove lebo jeho cena je dost velka.... Ako napr elektricke... 100 ludi 100 chuti.

DaNn 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 129
Registrovaný: 23 Aug 11, 10:58:50

Poslaťod Shima » 03 Feb 13, 23:07:07

spotreba dole ? :nnnn

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod DaNn » 03 Feb 13, 23:08:14

Mozno je to pre teba neuveritelne, ale je to pravda :)

DaNn 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 129
Registrovaný: 23 Aug 11, 10:58:50

Poslaťod DaNn » 03 Feb 13, 23:11:24

Obrázok

DaNn 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 129
Registrovaný: 23 Aug 11, 10:58:50

Poslaťod Shima » 03 Feb 13, 23:28:46

mesiac som mal zaslepene EGR a spotreba bola vyssia kedze motor sa zohrieval dlhsie

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod sparco gti » 04 Feb 13, 8:15:28

Shima píše:mesiac som mal zaslepene EGR a spotreba bola vyssia kedze motor sa zohrieval dlhsie

jj v zime to urcite viac zhltne nafty ale v lete moze menej zozrat,ved ja to necham na zimu on a vlete off
asz

sparco gti 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 18 Jún 10, 20:17:39
Bydlisko: cadca

Poslaťod Leon/kissiakos » 04 Feb 13, 11:14:11

za mna urcite ano, ja mam dokonca nahradu za EGR , neskore zahrievanie som vyriesil teploreflexnou foliou na kryte motora cize je to este lepsie ako bolo z nezaslepenym ... a u mna je velmi dolezita cistota sanie, mozem osrat nejake to teplo ..

vyskusal som aj EK , cize nejake spekulaciu mozete kludne vylucit, auto BEZ problemov prejde cez EK , dokonca ja nemam ani katalizator ...

dalej som cital clanok, a sami inzinieri z VW sa vyjadrili, ze vedia o tom ze je to blbost pre motor , ale dali to tam koli emisiam ..

moje sanie :
Obrázok

toto som nedavno cistil :
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Kissiakos - Matus/seat leon: 2004,..1,9TDI /ASV/ASZ + dssr 0,360 + 12mm/teofuck + vacka 9,4 + FMIC= po k***t koni --

Leon/kissiakos 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 1069
Registrovaný: 10 Mar 11, 21:15:24
Bydlisko: Spišský Štiavnik /SK/

Ďalší

Späť na FAQ - Časté dotazy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron