potencial GT1549

Poslaťod toefuk » 27 Feb 13, 15:54:50

Caute,
nikde nemozem najst mapy k tomuto fukatku. Par detailov:

Compressor:
Inducer: 34.7mm
Exducer: 49.07mm
Trim: 48
A/R 0.42

Turbine:
Inducer: 41.5mm
Exducer: 33.99mm
Trim: 67

Docital som sa, ze bezpecny tlak je cca 1,3 baru, ale A/R je slabe no na druhej strane inducer je vacsi nez ma 1749VA.
Zaujima ma aky ma teda maximalny potencial a bezpecny potencial taketo miesadlo na 1.9tke.
Ď
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 27 Feb 13, 23:30:11

rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 28 Feb 13, 8:10:41

jj, :-D
take, na youtube je video kde vraj tlaci 1,5 baru, ale tlak nieje vsetko...
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 28 Feb 13, 21:22:06

potrebuješ prietok hlavne
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 28 Feb 13, 22:56:26

tak 150PS a 350Nm je realnych?
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 01 Mar 13, 0:06:45

s dymom určite :-) akurat tam nenatlačíš dostatok vzduchu
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 01 Mar 13, 16:10:51

vykon co mam v podpise je na seriovom turbe a bez dymu, tak hadam tych 150PS by mohlo byt tiez, ked je toto turbo o ,,dost" vacsie od serioveho.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod janosik93 » 01 Mar 13, 16:24:39

to už zabudni .... 130 ps je taka hrana ...
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod toefuk » 01 Mar 13, 17:44:26

ten vykon som myslel na gt1549
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Shima » 01 Mar 13, 20:40:28

1749 :)

preco nejdes radsej do klasiky 1749VA ?

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod toefuk » 01 Mar 13, 20:55:14

lebo to ide aj bez prekopavania na podtlak, 1 vyukoveho dielu a dalsi moj argument je, ze som presvedceny o mensej poruchovosti obtokovych turbin, takze nic take ako zadrhavajuca variabilita sa tu nekona.
Rozmyslam, ze to turbo strelim lebo nvm ci budu peniaze na vyvazenie, IC a chip. V praci dvihaju normy a skrtaju premije. Najskor nas jebali rusi, teraz zapadne staty a mam uz nerv na tento system
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod Shima » 01 Mar 13, 21:28:03

prepac, nevsimol som si ze mas 1Z motor

teraz chapem tvoj argument preco 1549

Shima 


 
Príspevky: 372
Registrovaný: 18 Jún 10, 21:02:43

Poslaťod toefuk » 02 Mar 13, 15:46:14

to je fpohodke, mal som slabu chvilku :-D
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca

Poslaťod toefuk » 20 Apr 13, 20:20:32

tak aktualizacia, na loziskovy uzol som nesahal, len pravil housingy a priruby, lebo tubo je uplne bez voli, teraz je v aute a jazdim na nom...
Plni pekne a este krajsie reguluje, predpatie na tiahle banky som dal od oka zo skusenosti a trafil som na prvypokus.

video:
http://www.youtube.com/watch?v=PA4PbHt96JU

log miesto slubov ;) :
http://ulozto.net/xe5eM5NX/prekopavka-1544-1549-csv

Inak ak by mal niekto zaujem, je napredaj, zatial si od neho slubujem 150PS a 350Nm na s502, 11mm, sacej hadice z passat PD, a FMIC pri tlaku 1,4-1,45.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
A4,1Z, GT2052S, 0,232+11mm, FMIC, jednohmota 240mm, MAF off - MAP on,4bar sensor, KAToff,moj soft
skusacka trysiek, kompresiometer, pretesnenie cerpadla VP37, diagnostika preplnovania a vstrekovania rotaciek...

toefuk 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 295
Registrovaný: 17 Júl 11, 9:22:41
Bydlisko: Cadca


Späť na Zvyšovanie výkonu VW group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron