common rail - chulostivejsi na vstrekovace ako PDcka?

Poslaťod mp3turbo » 16 Aug 10, 22:24:03

"A radička nakonec. Pokud si někdo ze známých koupil auto s CR vstřikováním, hned mu dejte do nádrže hodně silný magnet (např z reproduktoru) a u výměny oleje ho vždy vyčistěte. Budete koukat na ty špony. A životnost všech dílů mnohonásobně vyšší."



vase nazory na tuto vec? nedajboze to uz niekto skusal?

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod Alpiners2 » 16 Aug 10, 22:41:14

to si kde vylovil taký blud? :grr
neviem, comonrail od fiat group unijet by som z cr osobne hodnotil ako najlepší.
nové cr motory od vw napríklad sú nič moc. môj názor
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod mp3turbo » 16 Aug 10, 23:10:42

preco VW CR nic moc? Este som nejak nezaregistroval ze by sa tam generalne nieco dosieralo tak ako na 2.0d PD/PPD...

a co takto Chrysler 2.5d CR? to je tiez nic moc? Jedna sa mi len o zivotnost, ziadne vykony, litrovy vykon (nevadi mi ze 2.5l motor ma 104kW vykonu a nechava ma uplne chladnym ze nove motory maju 120kW pri objeme 2.0l)... proste len spolahlivost a odolnost.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod karol » 17 Aug 10, 19:44:39

ja mam na mojich vstrek a cerpadle po repase najazdenych zhruba 40tis km za rok, a bez chyby. nalozene je na nich riadne, daval som ich kontrolovat a su ako nove. bez aditiv do nafty nejazdim
alfa romeo 156 2,4JTD seria 100kW nove vstreky,cerpadlo, EGR -vaha OFF, kat OFF posledne meranie 186ps 406Nm

karol 


 
Príspevky: 109
Registrovaný: 14 Jún 10, 20:13:02
Bydlisko: jelka

Poslaťod mp3turbo » 02 Okt 10, 20:58:18

ozivujem temu - na Chrysleri 2.5crd sa menil palivovy filter. Filter cistucky, nezasraty, aj to teleso v ktorom sa nachadza.

co ma velmi nasralo je ze tam boli take miniaturne kovove ciastocky, akokeby piliny - to su tie spony. Lenze nemozu byt z cerpadla lebo kurwwwa commonrail cerpadlo je az za filtrom. Alebo nie? Nadrz, filter, cerpadlo.

Ak je za filtrom, tak z kerej riti sa tam nabrali? Bolo ich tam len trochu, cojaviem 10 az 15 kusov, take trblietky. Ale boli tam. Chlapcisko sa smial ze si robim hlavu z blbosti, ze tam mal minuly tyzden dve take auta ktore mali komplet cely filter obaleny maglajzom a v telese na prst hruba "vazelina" - ale ja odteraz menim palivovy filter fakt kazdy rok. Tych patsto korun ma nezabije.

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod miro22 » 10 Okt 10, 1:19:23

zabudas na prepad paliva. ten ide nefiltrovany a priamo z cerpadla, takze tvoja otazka je uzavreta, pokial sa tyka otazky, ci to moze pochadzat s toho auta. kedze bol ale palivovy cisty, tak je jasne, ze je to z cerpadla. vsak vsetko sa derie a hlavne ak to vyvija slusny tlak tisicky hodin. ten mafnet je dobra vec. ja to davam vsade.. do obrabacich strojov, vypusnych srobov olejovych vani a prevodoviek, ci pod...
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod mp3turbo » 10 Okt 10, 12:22:29

pufff... ale si ma postrasil.

tak uz teraz len vymysliet ze kde a ako uchytim ten magnet (Chrysler Voyager CRD, rok2005). Starych reproduktorov mam dost.

Miro, ked som tam mal "zopar" tych kovových špon z cerpadla tak je to vyslovene zle alebo je to ocakavane a normalne? Naftu len normalna, skoro vzdy Agip Dieseltech, semtam tankujem vonku v Rakusku, nikdy nie Tesco a take lacne pumpy. Vzdy davam aditiva, VIF letny/zimny, mierne predavkovavam (na 60l nafty davam okolo 80ml VIFu a mal by som davat 60ml lebo sa riedi 1:1000). Palivove filtre Bosch menim odteraz uz kazdy rok, naposledy 23.000km dozadu necele dva roky ked som auto kupil (na Vianoce budu dva roky). Dohromady to ma zarucenych 155k km, kupovane vonku u dealera Chrysler lebo povodny majitel si zobral novy kus a toto im tam nechal.

sialene nerad by som odfajcil cerpadlo alebo vstreky na tomto aute - to nie je 1.9tdi ktorych je vsade plno za par eur. Jeden vstrekovac uz ukazuje vyrovnavaciu davku skoro 1.0mg/str, limit je vraj 2.5... startuje a jazdi absolutne v pohode aj pri -25 v Tatrach. Jazdi sa s tym absolutne jemne, ziadny plyn na podlahu, nepodtaca sa pod circa 1700rpm.

ked si zoberem co vsetko musia prezit chudatka 2.0tdi s tymi blatovymi vstrekovacmi a papierovymi hlavami, tak snad toto dozije do 200k km ... to mam tak este na tri roky dopredu :) a keby sa rozhodlo vydrzat do 250k km tak mi to staci na celu zivotnost toho vozu, skor ho predam ako dojazdim do 250k km. Len este take tri-styri roky si ho potrebujem nechat, lebo skoda mi kupovat ine auto... nie su peniaze.


teraz ze kam s tym magnetom. Musim kuknut ako to vyzera dole pod vozom, tu lokomotivu je problem aj na zdvihak dostat :)

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod J@no » 28 Nov 13, 22:19:16

Tieto nove motory už moc nepoznam , ale do CR medzi čerpadlo a rampu by mohli dávať , nazvime to element zo silným magnetom , ktorý by odchytával piliny z čerpadla.
V pripade krízovky by sa to nemuselo meniť anblok, ale to je dnes móda .
šikovnejší si možu zbastliť aj doma ..

J@no 


 
Príspevky: 9
Registrovaný: 31 Okt 13, 0:42:29

Poslaťod doki » 28 Nov 13, 23:35:22

Ale veď to nie je nová vec a už roky sa používa.Samozrejme že zabrániš pohrome zo vstrekmi ak už čerpadlo vyprodukuje dávku pilín.Čerpadlo vymeníš za pár babiek a ideš ďalej.Ale tých odchytov je viac než len pred rampou.

doki 


 
Príspevky: 160
Registrovaný: 27 Máj 13, 20:51:07

Poslaťod turboTDI » 29 Dec 13, 10:53:43

Ja som tie piliny skusal chytat magnetom vo filtry a nemagnetizuju,,,,su totizto hlinikove co idu s cerpadla.....konktretne som to skusal na 2.5 crdi voayager. takze neviem ci magnet pomoze....

turboTDI 


 
Príspevky: 11
Registrovaný: 29 Jan 12, 0:58:08

Poslaťod autickar21 » 29 Dec 13, 22:03:30

Myslim pri tej kvalite slovenskej nafty je cokolvek haklive... na bordel mam citroen c15 1.8D a staci ked do toho prditka natankujem naftu s omw. hned strati tak 10% krutiaku a vykonu. akekolvek mnozstvo vifka to nedokaze zachranit... Lukoil alebo shell ide ten motor najlepsie. Testujem to do kopca. auto rozbehnem na 110, a zalezi v akej rychlosti to videm hore... na omw naftu to videm na dusiacej sa 4ke....

autickar21 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 620
Registrovaný: 16 Jún 10, 15:22:18
Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom


Späť na Údržba a technické problémy VW

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia

cron