VW Passat AVB 101 PS -> 340Nm 145PS
VW Passat 1,9 TDI AFN 110PS -> 299Nm 149PS - Trysky + Turbo
BMW E46 320D 150PS -> 412Nm 184PS
Seat Leon 1,9 TDI 150PS -> 405Nm 196PS
Volvo S40 136PS -> 420Nm 178PS
Volvo S60 D5 163PS -> 454Nm 197PS
riešenie pre SMIC - v bežných podmienkach turbo tlači "nevyhnutné minimum",
v prípade zvýšenej tepelnej záťaže sa RJ motora naučí automaticky dvíhať
tlak turba tak,aby sa táto zvýšená teplota nasávaného vzduchu kompenzovala
- tým udržuje stabilný výkon v letnom období, pri zabezpečení nízkej dymivosti,
navyše s pozitívnym vplyvom na životnosť turba
ak nastane taká vysoká teplota, ktorá už neumožňuje "zdravú" prevádzku motora
systém zabezpečí zníženie plniaceho tlaku a výraznejšie zníženie dávky paliva
aby mal motor priestor schladiť sa do optimálnej teploty
Späť na Zvyšovanie výkonu VW group
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia