trosku zjistuju jaky filtry se daji sehnat a jestli se vyplati koupit KN proti caste vymenene papiroveho vzduchace. Predem musim rict,ze turbomotor nasava opravdu sileny bordel. U punta GT sem sice tolik nenajel,ale filtr byl cistounky,ale tady sme anjel 1000 km a filtry byl plny hmyzu,listi,pisku a vseho mozneho.
Po 5 tis si myslim ze je dost zasrany a vhodny na vymenu. A to fiat doporucuje vymenu po 15 tis
Ted mamm levny filtr FILTRON chci zkusit BOSCH nebo alternativu na stejne urovni to same plati pro palivak. zjistil sem ze mamm filtr co ma byt v 2,4 JTD,ale pritom alfa 1,9 JTD ho pouziva normalne. konkretne to je takto: predepsany palivak na muje bravo JTD105 je FILTRON pp968 a mam FILTRON PP954
rozdil je snad jen ve vysce a tak asi v objemu. nevim jestli to necemu vadi asi tezko kdyz 2,4 JTD a 1,9 maji stejne podavaci a mozna i CR cerpadlo to nevim jiste.Ale z5 ke vzduchaci. kdyz vemu BOSCH tak ja nakoupim pri trose stesti za 300 kc oproti 150 kc za nejaky polsky. KN pokud dostanu slevu 1200 kc- vlozka. kdyz bych menil po 7500 km a bral vpotaz ze za 3 roky auto vyhodim,tak asi nema cenu KN kupovat kdyz bych ho nemohl pouzit v jinym aute.ale spis jde o to jetsli ma nekkdo vyzkouseny konkretne na JTD treba i GREEN jestli nestizi opravdu spotrebu. Mylsim ze na vykonu ted po cgipovani uz nic poznat nemuzu. Zkratka se ptam vyplati se koupit sportovni vlozku kdyz s tim autem nenajedu vic jak 35tis km?
dekuji za tipy jak ohledne vzduchace tak palivaku pripadne i zkusenosti s olejakem:)