matok píše: ako casto je to potrebne? je to dost individualne pretoze kazdy si aj tak v tomto smere robi po svojom a malokedy da na rady servisu a to je chyba. My sme si nastastie vzali k srdcu rady od legasu, tak to tak striedame.. Niekedy po dvoch plynu, jednu celu benzinu a podobne. Aby tie vstrekovace nemali moznost zaschnut, pretoze s tym su potom uz ozaj len zbytocne problemy. Je dobre, ked clovek da na odporucanie servisu a prebehne to auto aspon raz za cas na benzine..
andy1 píše:ako citam tak mam pocit, ze ozaj to moze byt rozne, takze to by som sa mal asi priamo potom v nejakom servise co to robi informovat o tom, ako to je pri danom systeme...hmm..este by som rad vedel viackrat som pocul o tom ze ked ma niekto auto prerobene na plyn tak nemusi nejako riesit udrzbu benzinovej casti, tak by som rad vedel ci je na tom nieco pravda alebo praveze opak je pravdou
michau píše:Super - nech ti robí radosť. Len nezabúdaj na pravidelnú údržbu systému, nie že to budeš flákať, lebo si ťa môžu potom nájsť veľmi rýchlo problémy so systémom a to nie je moc sranda
matok píše:Tak to myslim ze uz je potom na kazdom jednom cloveku kde ho chce mat. Ci chce mat prepinac na ociach ci nie. Ale myslim, ze je dobre ho mat na dosah ked chces auto z plynu prepnut na benzin a poodbne.. takto pri volante ho mat myslim ze je take najbeznejsie ale tak kazdemu vyhovuje to mat inak. Pozor som mal na mysli to, ze by bolo fajn z casu na cas auto na benzin tiez prebehnut aby si nemal potom s autom problemy, ze nieco zaschlo atd
Späť na Francúzske automobily - Peugeot, Citroen, Renault
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia