chipovani JTD 105 by alpiners2

Poslaťod bjukemen » 14 Nov 10, 21:48:49

...s riedidlami som laboroval ja skušal som tak ako pišu ale čiste riedidlo odmastuje a nerobi dobre ani čerpadlu ani vstrekom,preto treba pridať ešte olej pre 2 takt,ale to už sa rovno oplatí kupiť aditívum VIF a je to aj jednoduchšie...

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod mp3turbo » 15 Nov 10, 0:13:04

chlapi a ste aspon trochu normalni ?!

drbnes do nafty riedidlo, potom olej pre dvojtakty, co ste mali silny uraz na hlavicku v detstve? kokos ja potichu chodim a zlahka dycham pri tych commonrailoch a fagani tam leju petrolej s PURom z kuchyne, dopuče to je fakt umenie kupit nezhumplovane auto...

mp3turbo 


 
Príspevky: 257
Registrovaný: 27 Júl 10, 23:12:27

Poslaťod JTDchip » 15 Nov 10, 13:15:22

mp3turbo píše:chlapi a ste aspon trochu normalni ?!

drbnes do nafty riedidlo, potom olej pre dvojtakty, co ste mali silny uraz na hlavicku v detstve? kokos ja potichu chodim a zlahka dycham pri tych commonrailoch a fagani tam leju petrolej s PURom z kuchyne, dopuče to je fakt umenie kupit nezhumplovane auto...

prosim te prvni si o tom neco precti a pak nekoho zpochybnuj! Olej pro 2takty je znamej pripavek co dokaze ozivit umrtvenej CR vstrikovac. Dobre zkusenosti s tim maji napr HDI motorech
Doporucuje to i jedne odbornik z BOSCH servisu. tim olejem nic nepokazis akorat primazes naftu! redidlo je jina vec ta samozrejme narusuje co muze a tim padem i rozezira ten bordel,ktery pak muze vstriky jeste vic ucpat. JA sem dvoutakt zkousle dal sem do nadrze 0,2 l a nic se nestalo. Nalil sme i znacne mnozstvi VIF a taky nic. Nejvic mi pomahala nafta,ale po case sem zjistil ze motor vibruje del nalady. jendou je kultivovany jendou rve a hazi volantem jak nakladak,takze si nejsu uplne jisty jetsli to je palivem....

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Breznew18 » 16 Nov 10, 8:41:56

no ja osobne by som si urcite nedal do nafty riedidlo na to by ma nik nenahovoril :P
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod JTDchip » 16 Nov 10, 10:40:18

Breznew18 píše:no ja osobne by som si urcite nedal do nafty riedidlo na to by ma nik nenahovoril :P

ja bych tam to redidlo taky nedal. Ja myslim ze mi to procistily ty litry bionafty ktere na sobe mely kotel vody. Mel bych sakra odvodnit palivak,ale nedostanu se uz pod auto letos....

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod Breznew18 » 16 Nov 10, 14:15:20

zeby to robila voda v nafte?
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod JTDchip » 16 Nov 10, 23:41:56

Breznew18 píše:zeby to robila voda v nafte?

Co myslis? vibrace nebo procisteni? kadzopadne bionafta by mela palivovej system procisti,ale musi se na ni prechazet postupne sem cetl. Jinak to muze spis zasrat.
Ja s tim byl spokojeny. Stoji to 24 kc , nesmrdi, necudi a motor je klidnejsi

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod bjukemen » 18 Nov 10, 12:04:43

..kto sa bojí nesmie do lesa.... :mrgreen:

..skusil som citil soom zistil som..a naozaj to funguje treba si trocha prečitať a potom pisať..o padaní na hlavu...a inak bežne som daval aj benzin do nafty s olejom a fungovalo to lepšie než samotna nafta...ale netvrdím že to tak prevadzkujem iba som to skusil na par 1000km a koniec

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod sulo » 18 Nov 10, 20:23:56

bjukemen píše:..kto sa bojí nesmie do lesa.... :mrgreen:

..skusil som citil soom zistil som..a naozaj to funguje treba si trocha prečitať a potom pisať..o padaní na hlavu...a inak bežne som daval aj benzin do nafty s olejom a fungovalo to lepšie než samotna nafta...ale netvrdím že to tak prevadzkujem iba som to skusil na par 1000km a koniec

benzin sa bezne prilieva do nafty v zime ale o oleji pocujem tiez prvykrat.aj ked vsetko je mozne ... ;)

sulo 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 89
Registrovaný: 21 Aug 10, 15:37:13
Bydlisko: Trencin

Poslaťod JTDchip » 19 Nov 10, 0:24:27

bjukemen píše:..kto sa bojí nesmie do lesa.... :mrgreen:

..skusil som citil soom zistil som..a naozaj to funguje treba si trocha prečitať a potom pisať..o padaní na hlavu...a inak bežne som daval aj benzin do nafty s olejom a fungovalo to lepšie než samotna nafta...ale netvrdím že to tak prevadzkujem iba som to skusil na par 1000km a koniec
Taky sem lil minulou zimu benzin:D dojel sme na cerpacku vzal naftu hrkl 30 l:D pak vzal druhou pistolu a uz sem tam valil benal:D trosku sem se zapomel na na nadrz dal snad 6l. Pak prilil VIF a jeste olej do dvoutaktu. Musim rict,ze nic se nestalo ani po pul plechovce VIF na nejakych 100l nafty coz je sakra davkovani.

JTDchip 


 
Príspevky: 165
Registrovaný: 12 Okt 10, 16:25:27
Bydlisko: Zlín -ČR

Poslaťod zimna21 » 19 Nov 10, 20:58:27

este k tomu meraniu tlakov vo valcoch, daju sa diagnostikovat osciloskopom, bez rozoberania motora, je na to test, kontroluje sa krivka a jednotlive výkmity na nej, kt. znamenajú jednotlivé válce a ak jeden je slabší, krásne to vidno.Celý test aj s napojením skopu, cca 15min.
ŠKODA OCTAVIA 1.9TDI ALH, ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI BKD, SUBARU IMPREZA GT TURBO LPG

zimna21 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 29 Sep 10, 19:54:06
Bydlisko: kosice

Poslaťod janosik93 » 21 Nov 10, 0:01:51

osciloskop mám. Aká sonda sa na to používa?
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3382
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod bjukemen » 21 Nov 10, 14:59:39

..nechcem nikoho uraziť ale najistejšia metoda je zmerať tlaky fyzicky a maš istotu

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod zimna21 » 21 Nov 10, 18:52:03

pravdaze fizycky merat tlaky je ideálne, ale tu sa jednalo o podozrenie, na jeden slabsi válec a o to, že majiteľ nechcel do merania investovat, tak potom je tato cesta najlacnejsia a najrychlejsia, pretoze sa nic nerozoberá a navyše ak sa podozrenie nepotvrdí, tak si moze gratulovat on aj mechanik.
ŠKODA OCTAVIA 1.9TDI ALH, ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI BKD, SUBARU IMPREZA GT TURBO LPG

zimna21 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 29 Sep 10, 19:54:06
Bydlisko: kosice

Poslaťod zimna21 » 21 Nov 10, 19:13:28

janosik93 píše:osciloskop mám. Aká sonda sa na to používa?

tlakova sonda sa používa montovaná na nastavec, ktorý je priamo v otvore žhaviča, ja som pisal o teste, kde tlaky vo válcoch diagnostikujem cez odber štartéra a z vykreslenej krivky je zrejmé, ako jednotlivé válce, resp. ich kompresie zaťažia jednotlivo štartér, zároveň viem otestovať aku spôsobom, kde vidno výkmit max. štartovacieho prúdu, a zároveň v tom istom momente pokles napätia, je to veľmi objektívna metóda ...........žiadne rozoberanie......
skúsení oscilofachmani ti z krivky povedia aj napr. to, že maš zadreté púzdro štartéra....., ale tam ešte nie som, učím sa....
ŠKODA OCTAVIA 1.9TDI ALH, ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI BKD, SUBARU IMPREZA GT TURBO LPG

zimna21 


 
Príspevky: 30
Registrovaný: 29 Sep 10, 19:54:06
Bydlisko: kosice

PredchádzajúciĎalší

Späť na Zvyšovanie výkonu Fiat group

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron