TunnerDT píše:Napasujem toto turbo do octavie 81kW??Bude to lepšie ako 1749V??vďaka
1749V a VNT15 su v podstate rovnake turba. Akurat 1749V ma uz 11 lopatiek statora (VNT15 ma 9 lopatiek) cim by si ziskal tak asi o 200 otacok skorsi zaciatok nabehu tlaku, tot vsjo.
Na zastavbu GT2052V je treba zohnat zvody z Passata (VGT), a medzikus na montaz (od Bugs.bunnyho z DP fora), dalej, predlzeny holender na privod tlaku oleja, prirubu na vyfuk (tiez ma Bugs), nechat si na mieru vyrobit hadicku s prislusnymi holendrami na privod tlaku oleja a hadicku na prepad oleja (v MI je firma co to robi na mieru). Namiesto turba 2052V je, pohodlnejsie pouzit turbo VNT20 pretoze sa da preskladat (otacat loziskova skrina v statore) po 120 stupnoch bez uprav. Otocit lozikovu skrinu je nutne aby bol privod tlaku privod hore a prepad oleja dole (v 2.5 V6 TDI je to opacne) a to tak aby v ramci moznosti bol co najviac kolmo. U 2050V je to podstane komplikovanejsie kedze aretacne kolicky su osadene excentricky a jeden je este ktomu napevno. Cize je treba tomu venovat cas a hlavne precizne to rozmerat a oznacit, odrezat kolicek (ten co je na pevno), potom nanovo vyvrtat dierky podla potreby. A samozrejme prisposobit cely saci trakt a namontovat FMIC.
OT: Keby niekto chel zvody z Passata a turbo VNT20 tak mam