dakedy auta jazdili len na jednohmotu a boli stale diesle.. vysledky boli v stovkach tis km... ten s toyotou mal asi kapanek bud bujnu fantaziu, alebo to pred tym posral s totalne dosratou dvojhmotou. vyvazenie na 1 gram co si pisal je toho dokazom. tak sa vyvazuju iba zavodne projekty. jemu to stale bolo malo.
priklad ku tomu autu: mas 2 druhy sil. 1 chlap ma silu v udere 300kg a druhy 10kg. najskor slahnes niekomu silou 300kg a potom ten dalsi slahne silou 10 kg a vyhovoris sa na druheho, te mu zlomil sanku, lebo mu udrel tiez. precitaj si skor prispevky, co robi s motorom dosrata dvojhmota a ze vie vibrovat s celou karoseriou. ak takto zohnes kluku, co je viac nez jasne, nepomoze ti uz ani nova dvojhmota.
za dalsie si treba predstavit kluk mechanizmus a vyznam zotrvacnika, teda spojky.. aj dvojhmota je vedsou vahou ako zotrvacnik. dalsia cast uz ked tak, tak skor na skodu prevodovku, no zatial sa mi nepotvrdila ziadna negativna skusenost a to bez odpruzenej lamely.
za dalsie, ten s toyotou to mal zratane asi za par km, co by sa uz davno prejavilo. bol to laik a iste mu to povedali v servise. ja osobne som videl ohnutu kluku iba po havarii, alebo po riadnom navyseni vykonu, co je nad 150%. preto sa davaju kovane.
sprtam sa v motoroch.