je tam cistonove turbo VB. log je jeden s asi 20-30. nemal som casu pozerat, kde to islo odspodu dobre. ta regulacia ale stupa skokovo preto lebo za ten cas sa nebolo mozne venovat nizkym tockam.. na ten motor som robil viac druhov chipov. na beznu jazdu a na ako ze "zavody". moj log sluzi len na ilustraciu. nie je prikladom dobreho naladenia. je prikladom toho, ze 1,5bar nie je moznych, od urciteho vykonu. na zaciatku tam fukalo s tym vykonom 2 bary, ked som pouzil soft, s 150hp seat leon(prva jazda). taku mali energiu vyf plyny. a od 4000tis ot tam dost rapidne klesa vykon, lebo som to tak nastavil. spodne otacky su nastavene podla dvojhmotneho zotrvaka, lebo nemal sancu preniest krutiak. klepal. motor mal 100tis km a cistonove turbo VB.
mne nie je prob spravit dobru korekciu. pri tomto vykone bola mozna len od 1,65 bar. log je ilustracny. vsetko je tam dobre. zo starym turbom nebol prob v regulacii... s turbami mam dost dobre skusenosti. aj s motormi. nechcem to sem pisat, cim sa obsas zivim..
89% n75 ak ti to takto odladuje, tak to je tak u mna, ked som ubral vykon. potom som nemal prob. pojdem aj na brzdu do ZV. oba softy odmerame. ja vykon len tipujem. odmeral som ale zrychlenie vo VAG za mokra. 1500 kg ma fabia. nechcem tu do vetra pisat o vykone, ked som ho nemeral. viem iba, ze RSku oktu benzinak dala do smutku bez konkurencie.
skor sa mi jedna o to, ze turbo sa da zregulovat iba do urciteho vykonu na tlak 1,5bar. teraz co je tam soft, tak frci na 1,5 bar a koriguje to pekne. to je na bezne vozenie. odmeram vykon a budem mudrejsi.
sprtam sa v motoroch.