RENAULT MEGANE 2 Dci

Poslaťod Frosty » 05 Júl 11, 23:15:33

Zdravim Pani.
Ako tak prechadzam rozne fora, toto je asi jedine na ktorom sa vie clovek aj nieco dozvediet..
Preto by som vas chcel poziadat o radu.. mam meganika 2 1,9dci 88kw + chyp na 113kw. viem..je to renault ale je to auto co sa mi ozaj lubi a ja som s nim zatial maximalne spokojny
no chcel by som si ho este trosku upravit co sa s tym da robit..nechcem to na ziadne extra preteky.. len tak na amaterske sprintiky..zabavat sa..
poradte mi volaco..nechcem vyhodit hromadu prachov za nieco co ani nepomoze..

uz mam objednany vacsi IC..
dakujem za rady :-L



a odpoved sposobu renault neni auto .... dakujem neprosim :cvb/

Frosty 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 04 Júl 11, 3:03:26
Bydlisko: Levice

Poslaťod Breznew18 » 06 Júl 11, 4:54:13

No k tomu IC by to este chcelo asi nejake lepsie turbo tam by sa dalo este daco navysit.No ak ides vykonom hore predpokladam ze spojka dostane na rit ked chces aj sprinty takze sa budes musiet aj jej povenovat :)neviem ako maju ranaulty ale napriklad pezotky maju dost male lamely vela vykonu bez upravy nevzdrzi.Ale da sa z tym vyhrat :)
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Alpiners2 » 06 Júl 11, 9:54:46

s comonrailom sa dá pekne pohrať. intercooler určite, turbo by bolo tiež iné. ak sa s tým chceš blázniť tak spojka tiež, sériová to velmi znášať nebude.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod bjukemen » 06 Júl 11, 14:01:43

..takže francúz moja oblubena značka..kod motora F9Q 800 čiže spojka je tam 240 mm ta vydrží ovela viac ako maš teraz,turbo je GT1749V niečo vydrží ale na CR netreba zase nejake hebeda,IC ma rozmery 584x187x50 čiže auto ako take je vcelku dobre na ladenie už v serii..

..bolo by dobre keby napišeš na aky interval vymeny oleja jazdíš,aky olej používaš a kolko ma vozidlo najazdene,iné fora su oničom len sa tam dohaduju stale zý istý 10 ludia ;)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod bjukemen » 06 Júl 11, 14:06:41

..na tychto 88čkách zvykne odchadzať turbo ale to zase len vinou renaultu lebo predpisoval velmi dlhy interval vymeny oleja...a upchavalo sa sitko v privode mazania turba,lebo to nikto nemení


ps2:ešte ma zaujíma až to nieje tajne kto ti upravoval auto.??až necheš verejne stači SS

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod bjukemen » 06 Júl 11, 14:15:01

..bežne sa toto auto v tom lepšom pripade chipuje na cca 150 ps a 350nm ty to maš zmerane na brzde.?..

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Frosty » 07 Júl 11, 21:41:00

ZDAR
tak olej tam je repsol 15w40. menim ho každých 9-10tis km.ako vyda z casu.. nastaveny interval som tam mal ak sa nemylim 13tis a to sa mi zdalo trosku moc. nabehane ma 130 000km.. palivove cerpadlo a vstreky som si dal zrepasovat..

chip mi robili v cechcach v Kladne ale ako sa ta firma volala to ti povedat neviem. robim v CR... a cestou som zbadal reklamu tak som neodolal:)
na brzde to merane nemam.. spoliehal som sa na to co mi povedali.. 1,5roka dozadu.. mlady, sprosty, nevyzrety..:)

a aky IC by ste my tam odporucali?? ten co som mal objednany ´nastastie´ nemali. tak aspon sa mozem poradit a kupit daco normalne.. chystam sa menit naraznik a moj povodny plan bol dat 2 na kraje do tych dier.seriovo prepojene. no len kym som sa nedostal k teme turbodiera a podobne mne prilis moc nehovoriace kravinky :?
ale menit ho dudem musiet.. po takej prudsej jazde je full teplucky...niekedy az moc..
a spojka..pockam lez prdne tato potom kupim daco silnejsie..ale zatial drzi chudatko..

Frosty 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 04 Júl 11, 3:03:26
Bydlisko: Levice

Poslaťod Frosty » 07 Júl 11, 21:48:11

Frosty 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 04 Júl 11, 3:03:26
Bydlisko: Levice

Poslaťod bjukemen » 07 Júl 11, 22:37:57

..olej 15!!!!w-40 nieje to omyl..??..okamžite treba davať 5w-40 naljepšie ELF alebo Total tie si dobre rozumeju s framcizmi..dva IC spajať to nie,ked už tak jeden ale s IC by som počkal...ten čo je tam je celkom fajn..

..hmm no tak hadam tam maš aku taku upravu už teraz je to fuk ked si tam bol,ale i tak by to bolo obzrieť ako je to urobene a popripade urobiť korekciu...spojka ti vydrží až budeš riešiť novu nemaš vela možnosti iba až obložiť to HDS 57 ale aj seria vydrží

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod bjukemen » 07 Júl 11, 22:41:37

..ten narazník sa celkom dá,ale nieje to uplne moj štyl :)

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Breznew18 » 08 Júl 11, 7:49:11

ten olej sa ani mne nezda ale v tom sa tak nevyznam ja mam 10w40 mogul extrem polosyntetiku.ic zalozis do toho narazniku ak ho kupis :)
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod Frosty » 08 Júl 11, 23:31:18

ciselka oleja som nikdy neriesil..vzdy som to odstavil v servise nech sa staraju..moc do toho nevidim... ale teda dakujem za info a pri dalsej vymene hned menim... skusim ten ELF uz som o tom cital ze sa hodi do renautov..

no a tie upravy motoru??
co mi teda radite??
ten chyp zatial nechajme... urcite si to dam pozriet.. kukal som ze aj na fore je niejaky ten expert :geek:
a ak je IC dostatocny.. tak co potom este viem spravit??
rozmyslal som nad tym ostrekom IC..ma to pre mna niejaky zmysel?
popripade spravit vyfuk. tj. od zvodov hrubsia rura na konci z dacim ladenym...
a este co som spekuloval je vyhodit seriovku vzduch. filter, natiahnut potrubie az k narazniku a supnut tam sisajdu..

budu mat tieto upravy pozadovany vyznam?? popripade..kolko konikov mi to vie pridat??
lebo co pozeram eshop.. tak vzduchac 15-20% vyfuk 25% :opf?
chcem pocut daco normalne... nie tieto super neskutocne reklamne kravinky... dakujem

Frosty 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 5
Registrovaný: 04 Júl 11, 3:03:26
Bydlisko: Levice

Poslaťod miro22 » 09 Júl 11, 0:32:20

prve cislo na oleji je wiskozita kvazi hustota za studena a to druhe je za tepla. za studena sa mi zda, ze sa udava pri 0 st a za tepla pri 100st. zavodne oleje su napr 10w-60. na beznu premavku by som nevolil prve cislo 15w, lebo mas zbytocnu spotrebu, kym sa motor nezohreje. tie nove oleje ktore su 0w-30 do namahaneho motora nepatria a mozu si ich strcit...

vzduch system ti nic neprida ba dokonca zvykne aj ubrat, ak porusis system nasavania studeneho vzduchu a naporove plnenie. vzduchovy system odporucam prekopat len pri vaznejsich projektoch. skor presadzujem sportovu vlozku do ori systemu. to co ale opisujes ty, neznie az tak zle.

o ic mam ja taku predstavu, ze nikdy nie je dostatocne velky, lebo ziadny nedokaze chladit stlaceny vzduch na teplotu okolitej.

chip si vyskusaj v achceleracii a zbytocne neminaj prachy na brzdu. brzda ti bude na 2 veci, ak ta zotru na sprintoch auta, ktore nikdy na brzde neboli. najdi videa s achceleraciou a porovnaj. logika ti da priblizne koniky. skutocnost sa dozvies az na sprinte. brzdu by som robil az po tvojich upravach, ked uz tak.

vyfuk sa vzdy oplati. su to najlacnejsie a najucinnejsie upravy. ak chces spravit viac uprav, tak po dobrom softe by to mohlo byt uz dost zaujimave. za dalsie si zapametaj, ze kazdy motor sa upravuje rovnako. je jedno, ci renault, alebo vw, ci bmw.
sprtam sa v motoroch.

miro22 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 317
Registrovaný: 24 Jún 10, 4:01:06

Poslaťod Breznew18 » 09 Júl 11, 6:24:44

s tou siskou to musis urobit dobre inak je to hlupostkeby som to robil ja dal by som tu sisku do povodneho boxu a zvacsil by som do neho privod vzduchu od narazniku tak to mam ja.S tym chipom by som sa pohral skor ako s upravami robila to firma a mozno by sa dalo este nieco vytiahnut z motora o firmach co chipuju si myslim svoje :D
Alfa Romeo sportwagon 1,9 jtdm chip Alpiners

Breznew18 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 797
Registrovaný: 13 Jún 10, 13:19:15
Bydlisko: Okres Lučenec

Poslaťod bjukemen » 09 Júl 11, 10:04:45

..napisane bolo dosť ty sam si nepovedal kolko od toho očakavaš alebo niečo podobne..a miro podla mna brzda nikdy nieje od veci ja som za meranie, iba to je pre mna objektívne samozrejme si to viem všetko pomerať stopkami pred a po ale i tak nejaky ten vykon na (zmerany) nieje od veci

..ide o to že možno tvoja uprava nieje uplne korektna a je to len na rychlo zbuchany priemer a da sa z toho (o čom som už teraz presvedčeny) vybuchať ovela viec..riešiš veci ale ani sam nevieš čo chceš vyjadri sa a potom sa da dalej špekulovať


..vzduchač vložku KN do origo boxu tak som to aj ja riešil vždy,šišku neuznavam robi velky hluk na niektorých autach a podobne...

..vyfuk podla toho čo tam maš da sa niečo ziskať ale aj stratiť,každopadne až teraz vykostiš vyfuk prideš o "dobry" priebeh teda až to maš vobec dobre odladene

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Ďalší

Späť na Francúzske automobily - Peugeot, Citroen, Renault

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron