kovboj2000 píše:Aký zmysel má dvojhmotný zotrvačník? Myslim ze tym chceli eliminovat, respektive zjemnit zaber motora na prevodovku po pusteni spojky. V praxi mam vsak pocit ze je to presne naopak....
Robili sme to nedávno, vylágrovaný dvojhmotný zotrvačník na octavii 1,9 TDI 81kW (manualna prevodovka) sme zavarili a vyvážili, čím sa stal z neho jednohmotný. Lebo tie dvojhmotné sú drahé jak sviňa.... Takmer nerozoznateľné od pôvodného, iba o málo vyšší hluk na nizkych otáčkach, na vyšších otáčkach žiadny rozdiel nebadať. Kto mám záujem viem ho zvariť aj vyvážiť, nemal by byť problem na hociktoré auto... Mail v profile je nefunkčný, kto chce píšte mi na kovboj2000@yahoo.vom
Späť na Údržba a technické problémy Alfa
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia