regulator tlaku paliva

Poslaťod bjukemen » 03 Sep 11, 6:06:49

..sikin ale nemožeš porovnavať cr sr je to dosť odlišne v cenach nahr. dielov a piše že aj s pracov stal 200€ čo som kukal tak za menej ako 150€ ho u nas nezoženieš

bjukemen 


 
Príspevky: 794
Registrovaný: 13 Jún 10, 16:33:40

Poslaťod Loui » 03 Sep 11, 10:13:01

pre porovnanie...v alfe mi zan vyrubali cenu rovnych 268€
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod sikin1987 » 04 Sep 11, 0:01:44

v origo servise chapu vsak na fiat stoji u nas pres 9 tis

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Poslaťod Loui » 12 Feb 12, 19:26:47

tak a je to tu...uz to fakt lezie na nervy...par mesiacov po vymene regulatora tlaku paliva mi dnes auto znovu zacalo haprovat a vyhadzovat chybu motora....pred malou chvilkou som bol pozriet na notebooku co za chyba to bola a znovu je to 1193 teda tlak paliva....zeby tato sucastna nizka teplota tomu pomohla???? davam aditiva .....myslite ze znovu je to regulator?
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod Alpiners2 » 12 Feb 12, 19:32:11

žeby vadný kus? skús logovať tlak paliva za jazdy aké odchýlky budú vyskakovať.
bratovi tiež vyhadzovalo regulátor tlaku paliva, nedalo sa ani naštartovať. a nakoniec bolo zlé relátko pri baterke.
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod janosik93 » 12 Feb 12, 21:39:50

mal som teraz podobny pripad. bola to prituhnuta nafta ..... auto som rozmrazil dva dni v teple, potom pol litra vif a už sa nevrátil :-)
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Loui » 13 Feb 12, 18:36:30

skusal som dnes hladat kde ten VIF tu v KE kupim ale nejak sa mi nedari....z netu to trva par dni pokial mi to dojde. moze tam robit sarapatu voda?..pise mi obcas water diesel full filter...vcera ale ked som mal napojenu diagnostiku tak vodu neukazovala... pocul som ze by sa hodilo aj "odkalit" palivovy filter....mam sice pripraveny novy ale pri tom starom postaci aj odsrubovanie toho spodku na vypustenie pripadnej vody z neho? ( len odsrubovat a trochu vypusit?) Neviem ci teda objednat ten VIF alebo co dalej. :-(
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod janosik93 » 13 Feb 12, 23:48:11

hej, odšrubuj a vypusti.... stačí aj velfobin do dieslu na vodu
rád sa šprtám v kábloch a rozmýšľam o elektronike :-D

janosik93 

Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3381
Registrovaný: 12 Jún 10, 20:51:14
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Poslaťod Loui » 14 Feb 12, 16:40:10

dnes som skusil spravit graf z tejto chyby...co na to hovorite?...
Obrázok
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod Alpiners2 » 14 Feb 12, 18:18:45

je trochu rozdie požadovaná a reálna hodnota ale velká odchýlka neni. je to v norme.
skús logovať tlak paliva za jazdy, najlepšie v kopci.
daj sem potom log, som zvedavý aké hodnoty budú v logu
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod Loui » 14 Feb 12, 19:05:56

Skusim teda este spravit dalsi. Rozdiel je len v tom ze niekedy ani nestihnem spustit záznam lebo mi chybu hodí ihneď po štarte.
ps: naposledy ked som mal tento problem si nespominam ze by mi vyhadzovalo chybu hned po starte..alebo na volnobeh...bez zataze.
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod Alpiners2 » 16 Feb 12, 13:18:42

preto logy aby sa zistilo či reguluje ako má alebo nie. môže byť chyba niekde v káblovačke alebo zlý spoj na konektori. podla logov to zistíš najrýchlejšie ;)
mpps, galetto, magpro2, VCDS, Lexia3, Fiat ecu scan, MB Star, BMW scanner,LabProg+, OpCom, autocom-cdp, bdm, super vag k+can, digiprog3 (firma jantolak)

Alpiners2 

Obrázok užívateľa
Site Admin
 
Príspevky: 1326
Registrovaný: 12 Jún 10, 12:44:35
Bydlisko: Rimavská Sobota

Poslaťod fendo » 28 Mar 12, 13:46:47

Loui píše:tak a je to tu...uz to fakt lezie na nervy...par mesiacov po vymene regulatora tlaku paliva mi dnes auto znovu zacalo haprovat a vyhadzovat chybu motora....pred malou chvilkou som bol pozriet na notebooku co za chyba to bola a znovu je to 1193 teda tlak paliva....zeby tato sucastna nizka teplota tomu pomohla???? davam aditiva .....myslite ze znovu je to regulator?


Zdravim ,uz to bude asi O.T. , VIF sa da v KE kupit v AutoStangl na Popradskej 88, je to pri autoservise Peugeot, stoji okolo 9e.Tiez som ho videl na Slovnaftke pri Optime za 15e.

fendo 


 
Príspevky: 1
Registrovaný: 30 Jún 11, 14:30:44

Poslaťod Loui » 05 Apr 12, 18:58:28

dikes...objednaval som ho z netu...jeden mam do zasoby na dalsi rok
AR 147, 1,9JTD 16V 103kw, 10/2004

Loui 


 
Príspevky: 76
Registrovaný: 25 Sep 10, 11:54:25

Poslaťod sikin1987 » 29 Apr 12, 19:49:30

dneska sem zkousel vymenit DRV za druhej co sme koupil s cerpadle. je to verze bez sitka. a chod motoru se samozrejme nezmenil,ale na dignostice je na volnobeh vic otevrenej na 18-19%. ten starej mel kolo 16% je spatny on nebo cerpadlo? mylsim,ze kdosi psal,ze cim vic se otvira tim vic je Ko cerpadlo. jinak hodnota tlaku cerpadl kolisa 300-302 vic ne.

sikin1987 


 
Príspevky: 239
Registrovaný: 14 Aug 11, 16:08:01

Predchádzajúci

Späť na Údržba a technické problémy Alfa

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron