s autem byly v zime prolemy odjakziva a duvod je jasny v zime nedava cerpadlo dobrej tlak a protoze propousti navic DRV ventil v zime dela taky velky problemy.
Takze situace nasledovni. Rikal sem,ze O krouzky nejsou poskozene,ale dneska sme chtel odjet a jen sem prejel pred barak a motor zase dobyhal 5 sekund,tak sem se asral zase vytahl DRV a ejhle vysokotlaky krouzek byl rozervanej a ten tesnici taky dost KOtak sem to vyrval a rikam tak a ted uz neodjedu vubec. I kdyz s prasklym vysokotlakym krouzkem nemuze motor ani nastartovat takze nechapu.
Prvji sem dal ten operny tesnici ten je rozrizly narozdil od o zeleneho O krouzku. problem je v tom,ze jak sem to rozevrel a dal na tu osicku tak on se nevratil o puvodniho stavu a byl castecne rozevreny a navic mezi nim a O krouzkem je mezera coz by asi nemelo byt kdyz to ma tesnit, ale nevim jak to ma presne fungovat.Byl sem vystresovany. startuju a motor nic:D jako vzdy sem nepripojil konektor DRV
pak to naskocilo jak JTD vporadku na 3 otacky coz udlea vzdy kdyz to vycistim:). Ted jedu na vyklet tak uvidim jestli zustanu nekde vyset.
Podle servisu BOSH by se ty tesneni mely menit pri kazde demnotazi DRV,takze ja bych asi mel koupit balik krouzku. pro informaci
operny tesnici krouzek stoji 18 kc, ale O krouzek zeleny na vyskoky tlak 48 kc. Ten cernej velkej na nizkej tlak co je na prirube nenabizi vubec. Ve skutecnosti mi opravdu v BOSCHY nebyl schopny sehnat zadny. ja si sehnal cisla z marea fora a koupil v AUTOKELLY.
JEste otazka myslite si,ze muze papir v palivaku byt protrzen a poustet bordel? nekdo psal,ze ho prorezou pilinky z podavaciho a je to. Pry ten tlak 3 bary staci.Uz bych rad ten palivak vymenil,ale zjistil sem,ze mam koupeny filtr co ma trisku jiny tesnici krouzek a neverim,ze to bude uplne tesnit. pro oje JTD tam nabizeji 2 druhy filtru a ze zakladnich parametru neni jasne jestli je jen jina vyska valce neo aj prumer vnirniho tesniciho krouzku.