pufff... ale si ma postrasil.
tak uz teraz len vymysliet ze kde a ako uchytim ten magnet (Chrysler Voyager CRD, rok2005). Starych reproduktorov mam dost.
Miro, ked som tam mal "zopar" tych kovových špon z cerpadla tak je to vyslovene zle alebo je to ocakavane a normalne? Naftu len normalna, skoro vzdy Agip Dieseltech, semtam tankujem vonku v Rakusku, nikdy nie Tesco a take lacne pumpy. Vzdy davam aditiva, VIF letny/zimny, mierne predavkovavam (na 60l nafty davam okolo 80ml VIFu a mal by som davat 60ml lebo sa riedi 1:1000). Palivove filtre Bosch menim odteraz uz kazdy rok, naposledy 23.000km dozadu necele dva roky ked som auto kupil (na Vianoce budu dva roky). Dohromady to ma zarucenych 155k km, kupovane vonku u dealera Chrysler lebo povodny majitel si zobral novy kus a toto im tam nechal.
sialene nerad by som odfajcil cerpadlo alebo vstreky na tomto aute - to nie je 1.9tdi ktorych je vsade plno za par eur. Jeden vstrekovac uz ukazuje vyrovnavaciu davku skoro 1.0mg/str, limit je vraj 2.5... startuje a jazdi absolutne v pohode aj pri -25 v Tatrach. Jazdi sa s tym absolutne jemne, ziadny plyn na podlahu, nepodtaca sa pod circa 1700rpm.
ked si zoberem co vsetko musia prezit chudatka 2.0tdi s tymi blatovymi vstrekovacmi a papierovymi hlavami, tak snad toto dozije do 200k km ... to mam tak este na tri roky dopredu
a keby sa rozhodlo vydrzat do 250k km tak mi to staci na celu zivotnost toho vozu, skor ho predam ako dojazdim do 250k km. Len este take tri-styri roky si ho potrebujem nechat, lebo skoda mi kupovat ine auto... nie su peniaze.
teraz ze kam s tym magnetom. Musim kuknut ako to vyzera dole pod vozom, tu lokomotivu je problem aj na zdvihak dostat